Alisa: ihan hirveeta! Osasko laakari sanoa, mista tollanen johtuu vai onko tuo vaan kans joitain vauva-ajan mysteereita?
Meilla meni viime yo vahan paremmin - heras vain 2.30 ja taas 7.00. Ajattelin yrittaa aikaistaa noita pitkia paikkareita ja jos vaikka sitten ilemmalla ottais vaan vaikka kantoliinassa nokoset...Tahan asti on nukkunut torkut aamupaivasta ja vasta 2-3 aikoihin mennyt niille pitkille paikkareille (herannyt joskus 18-19.00 aikoihin). Jos vaikka vaikuttais sitten siihen etta nukkuu taydemman yon. Nyt siis nukkuu pitkia paikkareita jo toista tuntia ja mina se taalla vaan surffailen
Eilen kavi taas neuvolatati kotikaynnilla ihan vaan juttelemassa ja kyselemassa mita kuuluu. Luulin,etta hermostuu kun nakee tyton nukkuvan vaunuissa takapihalla,mutta taa belgialainen oli ihan positiivisesti yllattynyt. Sanoi, etta kylla tulee terve ja vahva lapsi kun pihalla nukutat
Tietysti, nain meilla Suomessa
Kerroinko jo, etta sain kuin sainkin aippalomaa jatkettua kahdella kuukaudella? Eli otan tahan valiin nyt kaksi taysin palkatonta/korvaamatonta kuukautta imetysloman nimissa. Eli saan olla kotona kesakuun loppuun! Jippii! Pomo otti asian hienosti ja sanoi, etta vaikka he tosin mua olivat jo odottaneetkin koska kiire on toimistolla kuulemma kamala ja pienempi tiimi joutuu tekeen kovemmin toita, sanoi myos etta paatos on minun ja han sita kunnioittaa koska mun taytyy olla ehdotoman varma paatoksestani,etta pystyn sitten tyoskenteleenkin paremmin kun en kokoajan haikaile vauvelin peraan. Eli nyt mennaan seuraavat kuukaudet saastobudjetilla
Ma ajattelin kanssa kokeilla vauvauintia ens viikolla. Se neukkatati sanoi, etta takalaisissa uimahalleissa voi hyvin menna niilla uintivaipoilla. Pitaako siihen sitten kuitenkin uikkarit pukea paalle? Vai millasia olette kayttaneet (uikkari jossa sisaanrakennettu vaippa, vaiko uimavaippa ja uikkarit)?