Lokakuisia odottajia vielä?

Mä tätä pinoa lueskelen mielenkiinnolm koska täällä kanssa olis LA lokakuun alussa:whistle: mä vaan kovin ihmettelen mun vahvaa plussaa, koska nyt on vasta dpo12 ja näin vahva plussao_O
http://aijaa.com/0m3t8W

En muista kahdesta aiemmasta lapsistani saaneen tämmöstä plussaa kuin vasta kun menkat oli myöhässä usseemman päivän:eek:
Mulla siis kaksi lasta edellisestä liitosta ja kumpikin hoidoilla saatu aikaan. Eka clomeilla(vuos tehtiin) ja toka IVF:n pakastesiirrosta (kaksi vuotta tehtiin)
Nykyisen suvussa kun on kaksosia paljon:eek::confused: tässä vähän paniikissa että eikai vain tää vahva plussa enteilis mitää tuplia,omg! Tää siis tärppäs ihan vahingossa. Ei ollu ehkäsyä, koska mun piti olla ihan maho:ROFLMAO:
Mullakin mielestäni melko vahva nyt dpo 10 ja kävi myös mielessä jopa tuplamahdollisuus. Mutta sitten käyn aina vilkaisemassa sun testejä eikä mua ihmetytä enää mikään. :D
 
Mä teen digitestin huomenna tai keskiviikkona kun menkkojen pitäs alkaa, sit jos se näyttää viikkoja enemmän ku pitäs ni huolestun:ROFLMAO::p sillon nimittäin hcg on hurjassa nousussa ja se saattaa meinata tuplia..apua:eek::alien: sit en kyl tiiä miten selviin hengissä ennää:ninja::LOL:
 
Hei onhan teitä muitakin! Ihanaa ja onnea plussatuulista kaikille.❤ Yritän toppuutella itseäni, mutta otin jo tuonne aloituksen Lokakuun lapsoset 2016!
 

Yhteistyössä