Lokakuisia alkumetreillä olevia?

Varhaisilla päivillä olet sinäkin plussannut :) Mitäs jos ruvetaan saman tien keräämään listaa, luulisi meitä tulevan kohta ainakin se kolmaskin odottaja ;) Voin vaikka tähän näin aluksi keräillä meitä :) Muissa pinoissa näyttäisi olevan tällä mallilla tehty:

Päivä
nimimerkki...............synnytyssairaala.................monesko tulossa

28.9.
Irmeli74...........................TAYS...............................4.

1.10.
Branwen..........................SeKS................................2.
Dacapo............................OYS.................................3.
 
Viimeksi muokattu:
Hei,

Pääsenkö mukaan, vaikka laskurin mukaan laskettu aika olisikin 28.9. Luulenpa hyvinkin, että saattaa olla niin että lokakuun puolelle lipsahtaa kuitenkin. Syyskuisissa on raskaudet monella jo niin monta viikkoa pidemmällä että täältä voisi löytyy vertaisempaa seuraa. Plussasin tänään, kuukautiset piti alkaman eilen. Tämä olisi neljäs, kolme poikaa 7v, 4v ja 1 v löytyvät entuudestaan. Tämä raskaus tuli aika yllättäen, tätä ei todellakaan kovin kovasti yritetty. Puhetta siitä neljännestä toki on ollut, mutta näin meillä on ennenkin käynyt että kun "varmoihin päiviin" perustaa tuon ehkäisyn on se varma nakki, heti nappaa kun vähän sinne päin osuu. Kun yrittämällä on yritetty niin sitten onkin saanut yrittää kuukausia ;) . Huh huh, nyt on mieli aika sekavana. Synnytyssairaalana olisi muuten TAYS.

Irmeli rv 4+1
 
Onnea plussasta Irmeli :) Nämä kuunvaihteen lasketut varmaan tulevat pomppimaan suuntaan jos toiseenkin, ja eihän sitä tiedä, koska pieni päättää syntyä :) Ei se niin päivän päälle ole. Meillä tärppäsi tämä toinen vähän samalla meiningillä ;)

Mites te muut, oletteko yhtä oireettomia vai jo ihan "kunnolla" raskaina? :D Täällä pientä etomista ja väsyä ja nippailua, mutta muuten tavallisella loppukierron ololla.
 
Onnittelut kaikille plussanneille:flower: Itse tein testin juuri oireiden vuoksi. On ollut etovaa oloa, ruokahaluttomuutta, alamaha ja selkäkipua.. Raskaus oli aikamoinen yllätys, mutta positiivinen sellainen:)
 
Käykö, että iät vielä tulis pinoon?:)

Meillä tää raskaus ei todellakaan ollut suunniteltu, edellisen piti totaalisesti olla viimeinen, synty 03/10, sitte mietityttää kun kuitenkin viides ja edellinenkin oli yllätys ja ikääkin on näin paljon, mutta jos ei tule keskenmenoa, kyllä varmaan pidämme koska en pystyisi tekemään aborttia, eikä siis meillä taloudellisesti hätää ole, molemmilla on hyvät työpaikat, vastahan palasinkin töihin..
 
Huomenia!
Jospa minäkin liityn joukkoon pieneen (toistaiseksi) mukaan. Plussasin viime yönä, ja loputkin yöunethan siinä sitten meni... Ilonen uutinenhan tämä on kun pikkukakkosta on yritetty jo kohta vuosi, mutta kahden keskenmenon jälkeen ei oikein vielä uskalla kunnolla iloita asiasta, ettei vaan tule taas pettymystä. Ikää minulle on kertynyt 30v. Ja toista päivänsädettä odotellaan. Laskettu aika olis laskureiden mukaan 29.9, tosin uskon että menee sinne lokakuulle. Synnärinä tulee olemaan Jorvi.

Pientä etovaa oloa on ollut, mutta muuten oireita ei juurikaan ole. Tosin muistaakseni esikon kanssa se pahoinvointi alko vasta joskus viikolla 7. Ja mitä pitempään mennään ilman pahoinvointia, sen parempi.
 
Ikää täällä on 27 vuotta.. Kyllä nää muutama päivä on tässä ollu niin sekalaista tunnemyrskyä ja nyt kun tietää olevan raskaana, niin ollaan sitten ihan kunnolla..Aiemmilta lapsilta ei alkutuntemuksia ole ollut kuin vasta joskus rv 10 jälkeen mutta tämä on kyllä ihan toista maata :) Jotenki on vaan sellainen tunne, että ollaan pidemmällä kuin kuukautisten mukaan.. Tiiä sitten ja voihan se olla että nämä tuntemukset nostaa epäilyn..:confused: Mut eiköhän se viimeistään eka ultrassa selviä.

Dacapo
 
HeMmiN Onnittelut pitkään toivotusta plussasta ja kovasti tarrasukkia :) Tuolla on kiva ketju oireettomista onnistuneista raskauksista, kävin tuossa eilen sitä juuri lueskelemassa :)

Dacapo Tunnemyrskyt joo :D En muista milloin olen viimeksi itkenyt niin paljon kuin viimeksi kuluneena viikkona... Siitä oikeastaan aloin ounastellakin mahdollista raskautta, kun ihan ihme jutut saivat pillittämään :D

Oletteko vielä neuvolaan soitelleet? Ajattelin olla hätähousu ja soittaa jo tänään, kun tosiaan tuo laskettu aika on niin arvio... että haluavatko sitä jotenkin tässä tarkennella.
 
Mää aattelin oottaa vähän aikaa ton neuvolan kanssa, koska se aika tulee olemaan tosiaan vasta helmi-maaliskuun vaihteessa. Mua vain ärsyttää noi neuvoloiden soittoajat, kiva soittaa jostain avokonttorista neuvolaan, täytys mennä tonne pihalle soittamaan. Tosin mun neuvola on samassa rakennuksessa kuin mitä poitsu on hoidossa, niin samalla kun hakee sen hoidosta, niin vois käydä kysäsemässä aikoja...
 
Hei,

Olin tuossa tänään viisaudenhampaan leikkauksessa. Hurjaa! Eipä tuo nyt niin kauheasti sattunut, mutta kyllä siinä sai lääkäri tehdä töitä kun oli kuulemma niin kovin ahdas välikkö. No tulihan se sieltä kuitenkin. Paracetamolilla mennään, täytyi tuolle lääkärillekin sitten paljastaa tämä uusi raskauskin.

Mieli on nyt hieman epämääräisessä tilassa, koska huomasin juuri vessassa käydessäni ihan pikkuruista ruskeata tuhrua. Katsotaan mihin tuo tuosta kehittyy. Minulla tuli esikoisesta ihan kunnolla vuotoa ja tuossahan tuo viereisessä huoneessa pelaa jotain peliä joten tiedän ettei välttämättä tarkoita mitään sen erikoisempaa. Toki myös tuo toinen vaihtoehto on aina mahdollinen. Jos tämä raskaus ei nyt jaksa kantaa loppuun asti toki toivoisin, että se loppu tuli nyt eikä joskus viikkojen päästä. Henkisesti ja tietysti fyysisestikin helpompaa, luulisin.
 
Dacapo Minulle anoit neuvola-ajan jo 10.2., kun on pieni mahdollisuus, että on pidemmällä raskaus :) Siellä pääsee sitten ekan kerran ultralla kurkkimaan :heart: täällä on neuvolassa ultralaite, niin selvisi tuo alkuraskauden ultrakysymyskin. Oletteko muut meinanneet odottaa ihan np-ultraan asti vai käydä jo aikaisemmin?

Irmeli :hug: toivottavasti on vaaratonta. Joka neljännellähän sitä kuulemma tulee, itse vuodin esikoisesta vasta rv 14 ja vaaratonta onneksi oli. Toivotaan kuitenkin parasta :)
 
Moi kaikki!
Taidan uskaltaa jo hivuttautua tänne, la 16.10.2011. Plussa näyttäytyi tämän viikon keskiviikkona (haalea haamu jo ti), sunnuntaina olisi menkkojen oletettu alkamispäivä. Peukut on pystyssä, että kyytiläinen pysyy matkassa. Lapsia on entuudestaan kolme ja meikäläisellä ikää 37 v. Synnytyssairaala TAYS.
 

Yhteistyössä