Turvallisuuspalkintoja? Ai sellasia on vaunuillekin. Pitääpä kattoa. En oo koskaan aatellut vaunujen turvallisuutta et jotkut ois jotenkin turvallisempiaVaikuttaisko priamin hintaan kun saanut näköjään jotain turvallisuuspalkintoja
Mulla ihan onneton rintapumppu esikoisen ajalta, mutta ajattelin sillä koittaa pärjäillä.. Jäi kuitenkin aika vähälle käytölle, kun annettiin korviketta jos tissiä ei ollut saatavilla. Ihan ekoja viikkoja pumppasin, mut sit annoin olla (imetin siis kyllä).Ootteko muita hankintoja miettineet? Mulla pyörii rintapumput mielessä![]()
Vähän sama juttu periaatteessa ei varmaan hirveästi tarvi ainakaan mitään isompaa. Haaveilen kylläkin hands free rintapumpusta mut sit mietin et mitä jos sitä maitoa ei taaskaan kunnolla tuu ni onko sit ihan turha ostosMulla ihan onneton rintapumppu esikoisen ajalta, mutta ajattelin sillä koittaa pärjäillä.. Jäi kuitenkin aika vähälle käytölle, kun annettiin korviketta jos tissiä ei ollut saatavilla. Ihan ekoja viikkoja pumppasin, mut sit annoin olla (imetin siis kyllä).
Esikoisen ajalta säästetty about kaikki, että lähinnä jotain vaatteita pitää täydentää ja sit lastenhuoneen sisustus. Mutta vaikka tähtään suht neutraalin tapettiin niin haluaisin silti tietää sukupuolen etukäteen ennen kuin tilaa tapetin. Ja mulle värit on niin tärkeitä, että maalit, matot, verhot ostan vasta kun tiedän mikä tapetti. Lähtökohtaisesti koitan päästä mahdollisimman vähillä hankinnoilla.
Palkinnot! Cybex Priam sai EU:n tuoteturvallisuuspalkinnon 2019. Priam voitti hopeapalkinnon harkituista turvaominaisuuksista ja järeistä sisäisistä tuoteturvallisuusprosesseista.Cybex Priam on voittanut Red Dot Design palkinnoin vuonna 2015!Turvallisuuspalkintoja? Ai sellasia on vaunuillekin. Pitääpä kattoa. En oo koskaan aatellut vaunujen turvallisuutta et jotkut ois jotenkin turvallisempia . Pitää perehtyä ja jos siitä johtuu hintaero niin en kyllä varmaankaan maksa…
-Tikkunekku
Mä en usko, että oireista voi oikeasti juuri päätellä, vaikka tiedän, että jokainen meistä sitä koittaakin tehdä. Joillakin oireet vähenevät aikaisemmin, joillakin myöhemmin ja raskaus etenee hyvin. Joillakin on tullut keskenmeno, mutta raskausoireet siltikin jatkuneet, kun istukka työntää kroppaan hormoonia. Joillakin raskausoireiden loppuminen ajoittuu keskenmenoon, joskin näissäkin se yhteys monesti päätellään jälkikäteen.Täällä on raskausoireet vähentyneet aika roimasti ja vasta menossa 8+3... Pahoinvointia ei juurikaan, kohdun kasvukivut hävinneet, nälkä kadoksissa ja unettomuuskaan ei ole vaivannut. Alkaa paniikkinappula painautua pohjaan aikalaillarinnat vielä sinnittelee kipeinä ja niitä hysteerisesti puristelenkin kokoajan. Kuukauden päästä olisi vasta nt-ultra mutta tunteet on tosi sekavat. Välillä mietin raskaustestin tekemistä mutta en tiedä kestänkö sitä, jos siihen piirtyykin vain haalea viiva
kaiken lisäksi eilen tuli kerran pyyhkiessä verensekaista valkovuotoa (tosin samallaista kun varhaisultran jälkeen tuli minkä diagnosoin limakalvoärsytykseksi). Mä en jaksa jos joudun kokemaan taas yhden keskeytyneen keskenmenon
Onko mulla enää mitään mahdollisuuksia siihen, että nt-ultrassa näkisin sydämensykkeen ja raskaus jatkuisi normaalisti kun eikö juuri näillä viikoilla pitäisi olla rajuimmat oireet ja kohdun kasvukivut
/Villivadelma
Kiitos rauhoittelevista sanoistaMä en usko, että oireista voi oikeasti juuri päätellä, vaikka tiedän, että jokainen meistä sitä koittaakin tehdä. Joillakin oireet vähenevät aikaisemmin, joillakin myöhemmin ja raskaus etenee hyvin. Joillakin on tullut keskenmeno, mutta raskausoireet siltikin jatkuneet, kun istukka työntää kroppaan hormoonia. Joillakin raskausoireiden loppuminen ajoittuu keskenmenoon, joskin näissäkin se yhteys monesti päätellään jälkikäteen.
Eli summa summarum - on edelleen hyyyyvin paljon todennäköisempää, että kaikki on hyvin, kuin että keskenmeno olisi tullut! Etenkin kun varhaisultrassa kaikki oli hyvin. Jos kovin paljon stressaa niin toinen varhaisultra voi olla paikallaan.
Varsinkaan noi kohdun kasvukivut ei tule tasaisesti. Esikoisesta oli vaan alussa, sit en muista, että olisi edes ollut! Pahoinvointia ei kaikille tule ja mä en ole ikinä huomannut hajuherkkyyttä. Muutenkin me ollaan niin psykofyysisiä otuksia, että mieli vaikuttaa paljon.. Luulen, että oireita ei huomaa / niiden kuvittelee vähentyneen, jos kovasti pelkää keskenmenoa. Vähän samoin kuin varmaan lähes jokainen vauvaa toivova, on kuvitellut raskausoireita ilman raskautta. Ja tässä siis ei mitään pahaa! Lähinnä, että joskus meidän mieli "huijaa" meitäKiitos rauhoittelevista sanoistatuota toista varhaisultraa mietin, mutta en varmaan siihen neuvolan kautta tule pääsemään ja meidän paikkakunnalla hintataso lähtee 150€ yksityisellä. Jään ehkä miettimään sitä vielä mutta jos elämä käy todella tukalaksi tämän takia niin se lienee pieni raha siitä tiedosta onko kaikki hyvin vai ei 🫤 kuulostaa hieman höpsöltä, mutta äsken jopa rukoilin saunassa yksin sen puolesta, että tämä raskaus jatkuisi ja vauvalla sydän sykkisi
tiedän, että itse sekoaisin päästäni uudesta keskeytyneestä keskenmenosta, ja tuntuisi myös niin pahalta miehen puolesta, kun hän on niin innoissaan suunnittelemassa kaikkea ja selkeästi odottaa, että meistä tulee perhe
ehkä nämä kipeät rinnat, korkeampi syke, yö pissahädät ja kuiva suu koittaa viestiä, että kaikki hyvin ja raskauspahoinvoinnin, hajuherkkyyden ja kohdun kasvukipujen osalta pääsin vähällä.
/Villivadelma
Ihania uutisiaTerveisiä nt-ultrasta. Ultran perusteella kaikki niin hyvin kuin tässä kohtaa voi olla. Vauva oli vauhdikas Riskiluku oli myös kunnossa, eli ei hälyttänyt. Meille tarjotaan mahdollisesti kuitenkin niptiä, kun taustalla se triploidia kromosomipoikkeavuus viime raskaudessa. Toki se ei ole perinnöllinen vaan sattuman kauppaa.
Ja tosiaan laskettua aikaa siirrettiin, kun nyt olikin viikkoja kasassa jo 12+6. Se kuulemma selittää todennäköisesti sen korkean pappan ja matalan hcgbv. Saanko mä jäädä tähän ryhmään vaikka la oiskin nyt 29.9.
Mua itkettää helpotuksesta ja jotenkin vaikea uskoa, että tää raskaus saattaakin mennä ihan hyvin
-aa