Oireista: mulla on kaikkea pientä epämääräistä oiretta, mutta ei oikein mitään selkeää ja aika monesta vaikea sanoa, johtuuko raskaudesta vai muusta. Mutta myös mun esikoisen raskaus oli super oireeton (ei vaikka lainkaan pahoinvointia), joten en oireettomuudesta huolestu. Tällä hetkellä:
- Rinnat vähän arat, mutta niin vähän, että en tätä huomaisi ellen niitä puristelisi ja testaisi, että tuntuuko jotain

- Nenä tukkoinen, mutta kun tulee vähän räkääkin niin oisko perus flunssaa
- Väsyttää, mutta ketäpä ei jos taapero herättää yöllä

- Rinnoista tulee puristamalla vähän maitoa ja tän luulisin johtuvan raskaudesta. Toisaalta tää oli eka kierto kun kokeilin, että onhan tätä voinut olla koko ajan
- Palelee tavallista enemmän. Mutta mua palelee nyt muutenkin herkästi
Varhaisultrasta: varasin varhaisultran jo parin viikon päähän jolloin pitäisi olla noin 6+5. On ehkä himpun aikaisessa, mutta lähden siitä seuraavana päivänä lomailemaan sukulaisten kanssa ja haluaisin sitä ennen jotain havaintoa, miltä näyttää vai näyttääkö miltään..
@Keltalilja oletko sä harkinnut varhaisultraa

?
Lasketusta ajasta: jos mä muistelen oikein niin se laskettu aika muutetaan sit NP ultran jälkeen

. Et tavallaan ei väliä, mitä nyt antavat kun se "lukitaan" vasta ultran perusteella. Saatan muistaa väärinkin.