Mä voisin laittaa tarkemmat tiedot sitten, kun olen tehnyt muutaman testin lisää tulevina päivinä
Mietin vaan mun siskoa joka oksensi jokaisen kolmen lapsen kohdalla koko alkuraskauden tosi voimakkaasti onneksi mulla on pahoinvointilääkkeet muutenkin käytössä. Sitä en tiedä onko turvallisia käyttää. Samoin pitäisi selvitellä unilääkkeiden turvallisuus, plussan jälkeen en ole uskaltanut käyttää. Onneksi ollut yövuorot niin saan nukuttua ilmankin.@Mietinpäs Älä sitä pahoinvointia etukäteen pelkää. Monilla sitä ei tuu ollenkaan ja mulla se on esim. ollu vaan huonoa/heikkoa oloa ilman oksentelua. Mä en muista oksensinko esikoisesta kertaakaan, mut kuopuksesta ainakin vaan kerran. Onhan se etova olo aika kamalaa, mut monilla siihen ei tosiaan varsinaista yökkäilyä tai oksentelua liity yhtään.
Samoissa mennään siis! Mullakin jokainen appi näyttää eriä, ja eri nettisivustoiltakin saa vähän eri arvioita lasketusta ajasta. Ota näistä selvää...@_hosuli_ nuo raskausapit antaa ainaski LAn 1.10 tai 2.10. Varmaan tarkentuu sitten kun käy ultraamassa, jos siellä nyt joku on.. voi olla että nuo viikot on sillon mullakin sitte samat, en vaan keltanokkana osaa laskea niitä nuo apitkin antaa eri viikkoja niin ihan ulapalla missä nyt mennään.
Mulla on lähes koko ajan huono olo, mutta oksentanu en oo kertaakaan onneksi! Kahvia en oo kohta viikkoon voinu juua ku tuntuu että ajatuskin nostaa palan kurkkuun joku mainitsi että hampaidenharjaus pistää oksettamaan, täällä sama! testailetteko siis raskaustestillä että viivat ei haalene eli että raskaus ei ole vain keskeytynyt? Eikö keskenmenossa ole selkeät oireet vai miksi näin teette? Kyselee keltanokka.
No tietysti testasin@prinsessasofia tsemppiä epävarmaan oloon, täällä myös lapset sairastanut kohta viikon ja alkaa olla hermo kireällä kun ei ole mihinkään päässyt.
@_hosuli_ oi sulla jo pian neuvola, toivottavasti väsymys pian helpottaa!
@Ananas90 oletko tänään testannut vielä?
Mäkään en vielä tänään sinne neuvolaan soita. Katson vielä huomisen testin onko testi vahvistunut ja sitten soitan, jos näyttää siltä että aihetta on soitella. Tai no pitää joka tapauksessa soittaa lapselle aika.
Nyt kai rv 4+1 jonkun laskurin mukaan
Tervetuloa mukaan uudet Kiva kun täällä alkaa keskustelu vilkastua.
Kyllä nämä alun päivät ja viikot ovatkin tylsiä. Oireita ei ole, ekaan neuvolaan on vielä kuukausi. Tuntuu ettei mitään tapahdu, vaikka kai siellä kovasti pieni kasvaa ja kasvaa. Taidan tänään hakea vielä viikkodigin ja tehdä sen huomenna, kai sen silloin pitäisi jo näyttää 3+ viikkoa, kun on 5+2.
Olisiko jollain paremmassa muistissa mistä päivästä alkaen suunnilleen syke näkyisi ultrassa, eli milloin varhaisultra kannattaisi varata? En kyllä edelleenkään tiedä aionko mennä ultraan, mutta ehtiihän tässä pohtia kaikenlaista.
Mä muistaisin jostain lukeneeni että sydän alkaa lyödä kun alkio on 25pv ikäinen.Tervetuloa mukaan uudet Kiva kun täällä alkaa keskustelu vilkastua.
Kyllä nämä alun päivät ja viikot ovatkin tylsiä. Oireita ei ole, ekaan neuvolaan on vielä kuukausi. Tuntuu ettei mitään tapahdu, vaikka kai siellä kovasti pieni kasvaa ja kasvaa. Taidan tänään hakea vielä viikkodigin ja tehdä sen huomenna, kai sen silloin pitäisi jo näyttää 3+ viikkoa, kun on 5+2.
Olisiko jollain paremmassa muistissa mistä päivästä alkaen suunnilleen syke näkyisi ultrassa, eli milloin varhaisultra kannattaisi varata? En kyllä edelleenkään tiedä aionko mennä ultraan, mutta ehtiihän tässä pohtia kaikenlaista.
Kyllähän sielä viiva näkyy onnea!No tietysti testasin
Kuumeilijoiden puolelle aamulla postasinkin kuvan kanssa. Ei tuossa ole arvuuteltavaa, vaikka menkkojen mukaan vasta 3+2
Ainakin Kaunis odotus ja Perhe Arten sivuilla sanotaan, että syke näkyy 6+3 jälkeen. Eli voi näkyä aikaisemminkin, mutta tuon jälkeen olisi varmin ajankohta.Tervetuloa mukaan uudet Kiva kun täällä alkaa keskustelu vilkastua.
Mä kävin ekasta raskaudesta ekassa lääkärintarkastuksessa jo viikoilla 6+0 ja hieno sydämensyke löytyi ultrassa. Silloin mulla oli tosin lyhyt kierto, ja epäilen että oikeasti alkio oli tuossa kohtaa jo pari päivää arvioitua isompi, mutta ei kuitenkaan yli viikkoa.Tervetuloa mukaan uudet Kiva kun täällä alkaa keskustelu vilkastua.