Heh kiitos onhan noita muksuja keretty tehhä ♡@HooKoo-82 huh huh sulla on melko iso kööri sielä ja onnea odotukseen
Meillä on salainen fb-ryhmä, ei siis löydy edes haulla ja vain jäsenet näkee sun olevan osallinen. Laita mulle yksityisviestiä täällä, jos kiinnostaa liittyä mukaan.Tänään plussattu, LA jossain lokakuun loppupuolella. Kierto sen verran sekaisin että selkoa ei ole. Jos sanon LA 25.10 niin ei pitäisi kovin paljon heittää
Jos on joku salainen (supersalainen) fb ryhmä niin tulisin mielelläni mukaan
Hei ja kiitos kun pääsin listalleHei vaan kaikille!
Varovasti kuikuilen tänne teidän seuraan.
Tänään on 30/27, viikon verran olen testaillut haamuja eri testeillä. Viimeisimmässä (eilen) oli jo punaista väriä, mutta kovin hailakka edelleen. Ajattelin huomenna testata taas uudelleen.. oikein en uskalla vielä iloita raskaudesta.
Pelkään tuulimunaa tms. Oireita kyllä on kovasti sen viikon verran jo ollut.
Onko kellään samaa tilannetta ollut?
L.a. olisi 18.10 -20.10. Haluaisin mennä varhaisultraan, mutten liian aikaisin kuitenkaan. Esikoisella ei näkynyt sydämmensykettä vielä rv6+3, eikä ultraaja luvannut raskauden edes jatkuvan, kun alkio vastasi noin rv5. Oli kurja kokemus. Np-ultrassa sikiö kuitenkin vastasi viikkoja ja nyt tuossa tepastelee terve 1v. neitonen.
Ikäeroa lapsille tulisi 1,9v.
En oikein uskaltaisi testailla enää. Mutta tämä epävarmuus ei tee hyvää
Li Li (jotain... 4+2)
Tosiaan samoissa mennään, toivotaan parasta @akorrzsHei ja kiitos kun pääsin listalle
@Li Li
Mulla ei ihan sama tilanne oo kuin sulla, kun digitestiin sain jo raskaana 1-2 viikkoa. Mutta hölmöyksissäni menin testaamaan vielä eri testillä, joka näyttääkin nyt sitten vain hyvin hailakan haamun. Mulla olis nyt 4+4 tai kp32/28, että voihan olla että hormonia on vaan vielä niin vähän että siksi arvo matalalla, mutta pelottaa silti pysyykö sintti mukana. Eli jännäillään ehkä yhdessä ja toivotaan parasta molemmille
(La mulla olis 18.10 eli tosi samoissa mennään!)
Tsemppiä kaikille odotukseen
Mulla myös tissit kipeät, etenkin ku suihkussa on ja vesi osuu nänneihin nii aristaa...Tervetuloa uusille odottajille, ihana kuinka paljon tulossa lokakuun vauvoja !
@kipaaa onpa tylsää kuinka kauan joudut odottelemaan . Jotenkin tuntuu että näissä ei tätä inhimillistä aspektia huomioida lainkaan. Mutta peukut pystyssä et kaikki olis ok vuodosta huolimatta!
Mä haluisin hirveesti varata jo aikaa varhaisultraan mut en oikein tiiä minne sen ottaisin ja milloin. Rv7-9 harkitsen, toisaalta ois kiva mahd aikaisin että tietäs jos ei ookaan ketään kyydissä, toisaalta taas mitä myöhemmin menee sitä pienempi km todennäköisyys enää VU jälkeen . On tää stressaavaa hommaa tää uuden elämän (?) Teko.. mut eilen oli kipeät tissit varmaan parin tunnin ajan, oisko joku oire?
Mä kysyin neuvolasta suoraan, että saako miehen ottaa mukaan, niin on kuulemma enemmän kuin tervetullut! Esitieto lomakkeessa oli myös kysymyksiä isästäNeuvola varattu täälläkin! Ensikäynti tth 12.3. Lisäksi hieman puhelimessa lupailtiin LA määrittämistä ultralla, koska kuukautiset on niin epäsäännölliset. Saas nähdä! Joka tapauksessa neuvolakin meni niin pitkälle, että ei sinne ultraan ihan heti pääse.. Ja yksityiselle en raaski maksaa. Ei auta kuin odottaa!
Kuuluuko neuvolan ensikäynnille mennä tulevan lapsen isän kanssa? Olen ihan pöhkö näissä asioissa enkä huomannut kysyä puhelimessa. Tuntuu hassulta raahata toinen mukaan, jos käynti on vain äidille ja toisaalta en halua selitellä "missäs isä on" tyyppisiin kysymyksiin Kertokaapa kokeneemmat!