Mä ressasin vähän haaleaa viivaa 4+0 ni tein nyt 4+4 uuden testin, tämmönen tuli.. lisään myös viel sen 4+0 jos osaan onhan vahvistunu tarpeeks. Tää äsköne ei ollu es aamupissa vaan 2h pidätys illalla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuohan on jo melko samanvahvuiset. Mulla muuten oli aina illalla tehty paljon vahvempi kun aamutestit, vaikka toisinpäin sanotaan. Ehkä juon illalla niin paljon että aamulla on laimeampaa mitattavaa.Mä ressasin vähän haaleaa viivaa 4+0 ni tein nyt 4+4 uuden testin, tämmönen tuli.. lisään myös viel sen 4+0 jos osaan onhan vahvistunu tarpeeks. Tää äsköne ei ollu es aamupissa vaan 2h pidätys illalla
Hyvät on kyllä.Mä ressasin vähän haaleaa viivaa 4+0 ni tein nyt 4+4 uuden testin, tämmönen tuli.. lisään myös viel sen 4+0 jos osaan onhan vahvistunu tarpeeks. Tää äsköne ei ollu es aamupissa vaan 2h pidätys illalla
Hassua muuten kun tämän sivun laskurien mukaan esim. päivät 5+0 - 5+6 on "viides raskausviikko". Sehän tarkottas että 4+0 - 4+6 on neljäs viikko, jollon 1+0 alkaa "ensimmäinen viikko", ja kuukautisten jälkeinen viikko ei oo olemassa. Siis kun mun järjen mukaan RV 5 on kuudes viikko, koska laskenta ei ala ykkösestä vaan nollasta?
Joo noin se just menee, se mua häiritsikin että kaksplussalla rv 4 ja neljäs viikko on sama asia, vaikka ei ne oo.Vau.fi sivul oli @Montecea minusta hyvä juttu tuosta mut siis minusta se oli sillai et siinä on ero puhutsanko 6. raskausviikko (päivät 5+0-5+6) vai rv6 (6+0-6+6). eli silloin rv0=ovisviikko ja 1. viikko (0+0-0+6). en llytän nyt googlettamal mut ei oo kauaa kun luin.
sillai noi on ihania kun sanoo et itsekin on 7. viikolla nii kuulostaa jo kauhee pitkälle vaikka on vast 6+3
Ja onko tarkoituksella että lokakuisten fb ryhmää ei löydy kun etsii? Mietin että uskaltaako liittyä jos joku muu löytää ja joku tuttu sattuu katsomaan jäsenet kun en vielä haluaisi asiaa julkistaa![]()
Oi jes tämäpä hyväLokakuisten FB ryhmä on täysin salainen joten kukaan ei pysty kurkkimaan ryhmän jäseniä tai muutakaan infoa
Onko kellään aikaisempaa kokemusta matkustamisesta raskaana ollessa? Miehen kanssa alustavasti puhuttiin jos masuasukki pysyy kyydissä niin toisen kolmanneksen aikana voitas viikoks lähtee etelän lämpöön. Mietityttää vaan noi ruokakiellot kun maitokin pitää olla pastoröityä niin enkö saisi syödä jäätelöä ulkomailla? Ainakin neuvolan terveydenhoitaja eilen kehotti mua pysymään suomalaisissa maitotuotteissa koska ne on varmasti turvallisia ja että esim Suomessa myytäviä ulkolaisia maitotuotteita ei suosittele käytettäväksi. Miten on?
Mä olin viime raskauden alussa Kanarialla ja Virossa ja söin kyllä jäätelöä ja ihan irtojäätelöä. Salaattia en kyllä syönyt ja vain kypsennettyjä ruokiaOnko kellään aikaisempaa kokemusta matkustamisesta raskaana ollessa? Miehen kanssa alustavasti puhuttiin jos masuasukki pysyy kyydissä niin toisen kolmanneksen aikana voitas viikoks lähtee etelän lämpöön. Mietityttää vaan noi ruokakiellot kun maitokin pitää olla pastoröityä niin enkö saisi syödä jäätelöä ulkomailla? Ainakin neuvolan terveydenhoitaja eilen kehotti mua pysymään suomalaisissa maitotuotteissa koska ne on varmasti turvallisia ja että esim Suomessa myytäviä ulkolaisia maitotuotteita ei suosittele käytettäväksi. Miten on?
Mä olin viime raskauden alussa Kanarialla ja Virossa ja söin kyllä jäätelöä ja ihan irtojäätelöä. Salaattia en kyllä syönyt ja vain kypsennettyjä ruokianythän olen lähdössä USA:aan n.rv30 ja se lento kyllä jännittää...
Mistäs viikoist eteenpäin se oli että eivät enää ota koneeseen ollenkaan? me käytiin Barcelonassa kun odotin esikoista, oisko ollut jotain rv28 just et sai sen todistuksen ja ihan mukava oli tollanen euroopan lento.
työasioissa lennän yleisesti paljon ja esikoista odottaessa tuli käytyä etelä-amerikassa mut en kyl rv20 jälkeen sit enää halunnut matkustaa, on noi pitkät lennot tuskaa ilman tuollaista verenkiertorasitettakin ja aina sai pelätä kaikkia veritulppia yms. mut toki joku lomareissu on erikseen.
hitsi tuota vakuutusta pitäs alkaa vertailemaan, sejän on pakko ottaa ihan kohta eikö ollut niin että rv12 jälkeen ei enää saa..