Joo ehottomasti helpompi noin, jätät tarkemmat kaavat terveydenhuollon huoleksi.No taidan laskea kuitenkin noista menkoista koska kierto vähän heitelly keskenmenon jälkeen ja ovulaatiosta mulla ei oo havaintoa koska ollut muuttakoot sitten laskettua ultrassa tai neuvolassa jos niin asian näkee kun heittoa oli sen kolme päivää vaan
Joo useimmissa neuvoloissa ei ensikäynnillä kuunnella, kun niillä masiinoilla kuulumisen todennäköisyys on huonohko, saattaisi vaan nostaa turhaa huolta.Neuvolassa käyty! Oli vaa semmone rupattelukäynti eli ei mun harmikseni kuunneltu ees sydänääniä... Iso kasa erilaisia lappusia tuli mukaan ja mun tietoihin vois päivittää lasketun ajan uusiks ton neuvolan mukaa eli la 9.10 ja neuvola-ajan voi pyyhkiä tietojen perästä pois Nyt sit ootellaa muutama viikko että pääsen verikokeisii ja pissatesteihin, ekaan ultraan nelisen viikkoa!
Wiiwiii ja mini 7+2
Me kerrotaan kaikille vasta nt-ultran jälkeen jos kaikki ok silloin.Joko te ootte kertonu omalle äidille raskaudestanne? Vai odotatteko varmoille viikoille
@amaia Täällä kävi vähä samalla tavalla, tärppäs nii nopeesti että hyvä ku kerkes ees tajuaa mitä tässä aletaan tekemää
En oo vielä kertonut minäkään. Tuntuu jotenkin väärältä pimittää näin mullistavaa tietoa siltä mutta toisaalta kurjaa jos se innostuu ja tästä ei sitten tulekaan mitään. Odotan nyt ainakin siihen, että pääsen lääkärin juttusille.Joko te ootte kertonu omalle äidille raskaudestanne? Vai odotatteko varmoille viikoille
No voi harmi! Muistaakseni esikoisn aikaan kyllä kuunneltiin sykkeet (viikot 8+ jotain) ja sitten vielä käytiin ultraamassa... Taitaa aika harvoissa neuvoloissa olla ultrat kun niin moni varailee yksityiselle ultra-aikoja?Neuvolassa käyty! Oli vaa semmone rupattelukäynti eli ei mun harmikseni kuunneltu ees sydänääniä... Iso kasa erilaisia lappusia tuli mukaan ja mun tietoihin vois @Eetuha päivittää lasketun ajan uusiks ton neuvolan mukaa eli la 9.10 ja neuvola-ajan voi pyyhkiä tietojen perästä pois Nyt sit ootellaa muutama viikko että pääsen verikokeisii ja pissatesteihin, ekaan ultraan nelisen viikkoa!
Wiiwiii ja mini 7+2
Maanantain jälkeen kovasti haluaisin liittyä mukaan jos vielä aihetta, toivottavasti silloin ehtisi vielä mukaan? Voitko päivittää tilannetta mikäli alkaa näytttää täydeltä?Ryhmään otetaan 80 henkilöä mukaan ja tuosta määrästä puolet täynnä. Yhdessä sovittu tämän hetkisten ryhmäläisten kanssa, että tehdään porukasta pieni, tiivis ja turvallinen. Käyn nyt taas tästä lähtien katsomassa viestilaatikon päivittäin ryhmään haluavien varalta.
Joo taitaa toi ultramahis olla enemmän poikkeus kuin sääntö.No voi harmi! Muistaakseni esikoisn aikaan kyllä kuunneltiin sykkeet (viikot 8+ jotain) ja sitten vielä käytiin ultraamassa... Taitaa aika harvoissa neuvoloissa olla ultrat kun niin moni varailee yksityiselle ultra-aikoja?
Hei nou worrieess..mä oon ikuinen hätäilijä ja aattelin vaan huudella monesti kun tiiän varsin hyvin että nää palstan jutut voi helposti mennä ohi ja koska alkuraskaus niin toiset on ihan romuna jne. eikä pysty välttämättä ees selaamaan mitään missä on näyttö ilman että pitää juosta puhumaan norjaa.Aa vitsi sori @viipulainen ja @ahmis ! Mä käyn täällä niin harvoin nykyään!