Loistava liikeidea!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Kiertelin tänään muutamissa vaatekaupoissa, ja ahdistuin taas niin maailman perusteellisesti kevään heleistä ja raikkaista värisävyistä. Miten ihmeessä kukaan aikuinen ihminen viitsii vetää päälleen vaaleanpunaista, mintunvihreää tai beessiä?

Mieleeni putkahti idea. Pitäis perustaa vaatekauppa, jossa myytäisiin vain mustia vaatteita. Okei, asusteita voisi olla muunkin värisiä, mutta niukasti.

Lähtiskö kukaan mukaan yritykseen :D?

En ainakaan minä. Ootan just innolla et pääsen kevät/kesä vaate ostoksille ja saisin ostaa värikkäitä vaatteita. Nyt tuntuu että kaikki on niin tylsää ruskeeta ja mustaa

:wave: Olen kovan ponnistelun jälkeen onnistunut ostamaan itselleni muutaman vaatekappaleen jotka ovat jotain muuta väriä kun mustaa. En miä niitä ikinä pidä mutta on miulla niitä :whistle: Pari :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Kiertelin tänään muutamissa vaatekaupoissa, ja ahdistuin taas niin maailman perusteellisesti kevään heleistä ja raikkaista värisävyistä. Miten ihmeessä kukaan aikuinen ihminen viitsii vetää päälleen vaaleanpunaista, mintunvihreää tai beessiä?

Mieleeni putkahti idea. Pitäis perustaa vaatekauppa, jossa myytäisiin vain mustia vaatteita. Okei, asusteita voisi olla muunkin värisiä, mutta niukasti.

Lähtiskö kukaan mukaan yritykseen :D?

Tässä yksi varma asiakas :)

En lähtisi. Mustaa, harmaata ja muutenkin synkkää on ihan liikaa tässä maassa. Iloiset värit piristävät. Itse rakastan vaalieanpunaista, pinkkiä ja liilaa. Ne sopivat minulle myös värianalyysin mukaan, toisin kuin musta. Aika harva ihminen Suomessa kuuluu talvi-tyyppiin (eli musta väri sopii). Muita ihmisiä mustan käyttäminen rumentaa. Näin itse konkreettisesti peilin edessä, miten väärät värit muuttivat ulkonäköä epäedulliseksi. Välillä kasvojen punaiset kohdat korostuivat, välillä tummat juonteet ja välillä silmänaluset. Kaiken lisäksi vauvojen ja pikkulasten vanhempien ei pitäisi ikinä käyttää mustaa, koska se imee energiaa ja vaikuttaa lapsen mieleen negatiivisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
:wave: Olen kovan ponnistelun jälkeen onnistunut ostamaan itselleni muutaman vaatekappaleen jotka ovat jotain muuta väriä kun mustaa. En miä niitä ikinä pidä mutta on miulla niitä :whistle: Pari :whistle:

Sama vika. No, pari petroolin väristä paitaa on jopa käytössä, kaikki muu on mustaa.

Yhteistyössä