Löin lastani!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mieti vielä todella haluaitko soittaa mihinkään. entäs jos soitat jollekin tutlle ja kerrot tilanteen. eri asia jos aiot lyödä jatkossakin, ota vasta sitten yhteyttä johonkin.. Onko sulla mahdollista viedä lapsi tutuillesi joksikin aikaa? Sosiaali ihmiset vie lapsesi pois!!! Et saa sieltä muuta apua.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
mieti vielä todella haluaitko soittaa mihinkään. entäs jos soitat jollekin tutlle ja kerrot tilanteen. eri asia jos aiot lyödä jatkossakin, ota vasta sitten yhteyttä johonkin.. Onko sulla mahdollista viedä lapsi tutuillesi joksikin aikaa? Sosiaali ihmiset vie lapsesi pois!!! Et saa sieltä muuta apua.

Ei se automaatio ole. Todellakin kannattaa hakea apua jotta ei mene liian pahaksi ja ehkä sitten menetä lastaan.

Älä soittele mihinkä virastoihin, jos haluat pitää lapsesi. Keskustele miehesi, ystävien, läheisten kanssa. Koita hillitä itsesi.. tiedät tehneesi väärin ja se on hyvä.

Oot koko loppu elämäsi kusessa jos soittelet virastoihin, joudut niiden kyttäyksen kohteeksi, koita nyt hyvä ihminen terottaa itsellesi, että se oli viimeinen kerta kun lyöt tai käyttäydyt muuten sopimattomasti!!

Kannattaa hakea apua itselleen, jos tuntuu, että sitä tarvitsee.

Minusta mahaan lyöminen kovaa on jo aika vakava juttu. Entä jos äiti on väsynyt, masentunut ja seuraavalla kerralla sattuu jotain vakavampaa.

:O

Musta kauheeta vouhotusta YHDESTÄ lyönnistä joka ilmeisesti äidinkin mielestä oli kuitenkin väärin, eikä tarkoittanut sitä.

Mihin tää maailma on menossa.... Kyllä mä oon saanu tukkapöllyjä lapsena, enkä oo mielestäni piloille menny. Tätä nykyistä sukupolvea kasvatetaan kultahansikkain....

:O

Musta kauheeta vouhotusta YHDESTÄ lyönnistä joka ilmeisesti äidinkin mielestä oli kuitenkin väärin, eikä tarkoittanut sitä.

Mihin tää maailma on menossa.... Kyllä mä oon saanu tukkapöllyjä lapsena, enkä oo mielestäni piloille menny. Tätä nykyistä sukupolvea kasvatetaan kultahansikkain....

Voi elämä! Lyöminen tai lapsen satuttaminen ei ole koskaan oikein ja siihn PITÄÄ HAKEA APUA!

YKSI ainoa lyönti oli kyseessä! Minä olen joskus aikoinaan heromstunut ja läpsäissyt esikoista, mutta samantien sillä nanosekunnilla sen on tajunnut vääräksi. Eikä se ole toistunut. En minä lähtis soittelemaan virastoihin sen yhden läpäisyn takia, ja sen uhalla ehkä menettäisi lapsensa...

Osikohan virastot täynnä mammoja jos kaikki sinne menisivät ja soittelisivat jokaisesta väärin tehdystä asiasta??

En vaan ymmärrä. Eri asia jos lasta satutettaisiin jatkuvasti. Sitä ei kukaan kai hyväksykään. Mutta kun kyseessä YKSI VAHINKO, yksi kerta.

on oikein kun ymmärtää tarvitsensa apua. Mutta ymmärsinkö nyt oikein että kyse oli yhdestä ainoasta lyönnistä? Ei kai missään moiselle asialle tehdäkään vielä mitään... Kaikki me teemme virheitä, ja se on mahtavaa kun sen itse ymmärtää. Tärkeää on että äiti selittää lapselle miksi teki niin ja mitä sillä tarkoitti. Ei siihen tarvita ulkopuolisia hössöttämään.

Se on sitten huono vaihtoehto, että jatkaa sitä lyömistä ja joka kerta sanoo, että äiti teki väärin, anna anteeksi. Sillon lapselle tulee olo, ettei ole oikeutta olla vihainen saamastaan kohtelusta, vaan se pitää hyväksyä.

[QUOTE="ppp";23685833]Se on sitten huono vaihtoehto, että jatkaa sitä lyömistä ja joka kerta sanoo, että äiti teki väärin, anna anteeksi. Sillon lapselle tulee olo, ettei ole oikeutta olla vihainen saamastaan kohtelusta, vaan se pitää hyväksyä.[/QUOTE]

Niin siis minunkin äitini tiedosti, että teki väärin, mutta jatkoi silti koska ei pystynyt iselleen mitään. Ja ensimmäisestä kerrasta sekin lähti. Äitin olisi pitänyt hakea itselleen apua, mutta ei hakenut. Siinä mielessä on siis hyvä, että ap jo ekan kerran jälkeen haluaa asiaan muutoksen. Aika harva varmaan ihan suunnitelmallisesti lapsiaan lyö. Eiköhän ne ole usein juuri tuota, ettei voi itselleen mitään ja lyö vaikka tietää sen olevan väärin.

Yhteistyössä