A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös siellä asu aika paljon opiskelijoita?
Alkuperäinen kirjoittaja tömpsis:Tuo kuvaamasi alue ei ole vielä Gruotilaa, vaan Nummentaustaa, Metsolaa, Gunnarlaa jne. Gruotila alkaa vasta junaradan "alapuolelta", tarkemmin ottaen Puistokadun ja Veijolantien läheistä/välistä aluetta. Ihan rauhallinen ja lapsiystävällinen alue, paljon rivitaloja ja suht pienillä tonteilla olevia omakotitaloja. Kauheen lähellä ei ole palveluita, eikä koulua (mahdollisesti nykyinenkin koulu siirretään kauemmas, päättäjät eivät ole rakentamassa Gruotilaan koulua ja päiväkotia, vaikka sinne sellaista on toivottu ja suunniteltu. ) Kivoja maisemia ja pyöräteitä löytyy, pari leikkipuistoakin. Onko tuo paikka jo valittu uudeksi kodiksi? Eipä Gruotilasta kait mitään pahaa sanottavaa ole.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tömpsis:Tuo kuvaamasi alue ei ole vielä Gruotilaa, vaan Nummentaustaa, Metsolaa, Gunnarlaa jne. Gruotila alkaa vasta junaradan "alapuolelta", tarkemmin ottaen Pitkäkadun ja Veijolantien läheistä/välistä aluetta. Ihan rauhallinen ja lapsiystävällinen alue, paljon rivitaloja ja suht pienillä tonteilla olevia omakotitaloja. Kauheen lähellä ei ole palveluita, eikä koulua (mahdollisesti nykyinenkin koulu siirretään kauemmas, päättäjät eivät ole rakentamassa Gruotilaan koulua ja päiväkotia, vaikka sinne sellaista on toivottu ja suunniteltu. ) Kivoja maisemia ja pyöräteitä löytyy, pari leikkipuistoakin. Onko tuo paikka jo valittu uudeksi kodiksi? Eipä Gruotilasta kait mitään pahaa sanottavaa ole.![]()
Vaihtoehtoinen talo löytyi sieltä<<edullinen hintataso. Missä lähi koulu sijaitsee?
Onko siistiä seutua? Paikka on siinä Neidonkeitaan alapuolella,ei keskustaan vaan toiseen suuntaan.