Lohjalta nuoria äitejä?

Oottele onnessas, se on ihanaa vaan, kun kesäkin tulee :) Miten on mennyt tähän saakka?? Ootko mistä päin Lohjaa?? :)

Meillä on ollut raskaudessa vähän sitä ja tätä, meinannu tämä pikkis syntyä kaksi kertaa liika ajoissa ;) Lääkkeillä saatiin kuitenkin estettyä janyt ootellaan jännityksessä, josko alkais antamaan itestää jo merkkejä, että tulis masu-nahan tälle puolelle :D

Lohjalla meinaan juup synnyttää, mä tykkään tuon sairaalan ja varsinkin synnytys osastomn hlö.kunnasta ihan tosi paljon. Osastolla levossa ollessa sain tuntuman osaston meinikiin :heart:

Olisi kiva tutustua täällä juuh muihin vauvaa ootteleviin ja jo-lapsellisiin, kun en oo alkuperäis kansaa ja nykyiset kaverit on kaikki lapsettomia ja menevät entiseen tapaa, itse jäänyt vähän ulkopuolelle jotenkin... :whistle:

 
Moikka!
Eilen jo kirjottelinkin, mutta tää sivu alko temppuilemaan ja näköjään kirjotus ei tänne asti tullu. Elikkäs täällä ois myös 23-vuotias kotiäiti Lohjalta! Meillä on 2 lasta, kesällä täyttävät 2v ja 4v. Missä päin Lohjaa asutte? Mukava ois tutustua!
 
Kone on temppuillut, onneksi tänään jo toimii :p Asun itse Kirkniemessä, saimme halvan kolmion ja kahden koiran kanssa mukava paikka olla ja touhuta :) Raskaus on sujunut ihan mukavasti, kerran säikähdimme jonkin olevan vialla kun oli viikon jatkuva mahakouristelu muttei ollut liitoskipuja kummempaa, onneksi. Ja ylimääräiseen ultraankin pääsi ;) Ainut varjopuoli koko odotuksessa on sydänsairauteni jonka takia käymme ajoittain Helsingissä tutkimuksissa ja mietimme synnytyssairaalaa, Lohja vai Helsinki? ja saanko sitä edes alateitse synnyttää..no kaikki selkiää aikanaan, pääasia että saadaan nyytti syliin =) Minullakin on kavereiden kanssa nykyään aivan eri jutut, he kertovat kilpaa viikonlopusta ja minä mietin milloinkahan uusin kaksplussa ilmestyy :whistle: silläpä kävin tänne kirjoittamaankin, olisi kiva kun olisi samassa tilanteessa olevia joiden kanssa jutella..Ilmoitelkaahan itsestänne taas :wave:
 
Me asutaan kirkniemessä vielä lauantaihin, sit muutetaan ojamolle =) Eiköhän asiat järjesty aikanaa Tizma ja Lohjalla olen itse synnyttänyt molemmat lapset ja mukava ja osaava henkilökunta sielä on ollut! Esikoinen syntyi suunnitellulla sectiolla ja kuopus alateitse. Ja ymmärrän hyvin tuon ettei oikein enää ole yhteistä juteltavaa kavereiden kanssa, niin se on mennyt minullakin. Sitten vaan uusia lapsellisia ystäviä hankkimaan B)
 
Mymmelis: Minä en ole myöskään Lohjalta kotoisin, joten täällä ei sukulaisia ole. Kavereita on jo joitakin ehtinyt tulla, mutta ei niitä koskaan ole liikaa ja kaikilla kotiäideillä tuntuu olevan kiire töihin, toisin kuin minulla.
 
Jep asioilla on tapana järjestyä :D mä jään itse ainakin kolmeksi vuodeksi kotiin lapsen kanssa, muistan omasta lapsuudestani kuinka inhottava oli herätä viideltä aamulla hoitoon ja tädit vain vaihtuivat..niin pitkään kun raha antaa periksi pysyttelen kotosalla lapsen kanssa ;)
 
En oo, täällä kärvistelen vimeseen saakka :LOL: Taitaa tää muksu pitää kaksin käsin jostain kohdun seinämästä kiinni, ei se tuu ulos enne ku täyttää 20-v :LOL:

Ootteko käynyt jossain perhekerhoissa/muskareissa muksujenne kanssa?? Mitä tääl Lohjalla ees järkätään?? Moon vähän huono mihinkään yksin lähtemään, mutta noissa vois tutustuakin uusiin immeisiin :)

Kivaa kivaa, täällä on muitakin koira immeisiä!!! B) Meillä on kanssa kaksi koiruutta :) Jackrusseleita olevinaan :LOL: Harmittaa, kun ei ole nyt loppuaikoina päässyt enää kunnolla lenkittämään tai tottistelemaan noiden kassa... No hyvinhän nuo tuossa pärjäävät, oma pää vaan ottaa stressin siitäkin.

Mihin päin Ojamoa Aicha muuttaa?? Me muutettiin just voudinpuistosta tähän Antin kadulle, kiva kun on sairaalakin ihan nurkan takana :)

Täällä ollaan ja kärvistellänä tosiaan, ihan ällö olo jatkuvasti. Vauva painaa niin alhaalla, että kävelemään lähtemien on semmoista vaappumista, pari kertaa onkin kurkannut hameen alle, et onko sillä pää ulkona jo :LOL: Vali vali, ei pitäisi kitistä, mulla on kuitenmkin asiat niin hyvin, ei mitään suurempia huolia :saint: Sen vaan unohtaa välillä, kun on kaikkea kremppaa jaharmittaa tää kotona kököttäminen :ashamed:
 
Meillä on kääpiöpinseri ja lapinporokoira pentu..ihania otuksia B) ja helpolla pääsee kun eivät ole hihnassa, käytämme aina metsässä tai koirapuistossa että purkavat energian kunnolla eikä riehu ja touhua sisällä :saint: sitä oon minäkin miettinyt että järjestetäänkö täällä kuinka paljon noita äiti-vauva juttuja, johonkin olisi kiva lähteä ettei jää yksin kotiin homehtumaan ja mätänemään vauvan kanssa, pysyisi edes jonkinlainen sosiaalinenkin elämä :p

Mekin itseasiassa just sovittiin uudesta asunnosta joka on Virkkalassa..Vanhassa on putket jotenkin pamahellu, kuuma vesi on ruskeaa ja likaista, ei houkuta suihkuun ja uusi asunto on yli 10neliöö isompikin samalla vuokralla, kävi tuuri B)
 
Meilläkii koira =)
Me muutettiin just lahokallioon. Täällä ollaan nyt laatikoiden keskellä, taidan pitää kotikirppiksen, puolet tavaroista sais lähtee :LOL:
Antinkadullahan on ruuhkaa!! Eiks joku vois asuu täällä miunki kadulla ;)
Minä oon käyny seurakunnan kerhossa, mikä lie nimeltään. Mutta siis siinä valintatalon vieressä. Sinne voi tulla vaikka ei ois vauvaa! Muistaakseni se on ma, ti ja to.
 
Täällä kanssa yks lohjalainen tuleva äippä.laskettu ois elokuussa. niin kamalan pitkä aika vielä :D niin ja ikää on 20. asutaan kanssa Ojamolla, minä, ukkoni, koira ja kissa.tällä hetkellä kaksiossa tosin ja isompi kämppä on hakusessa.et ei tiedä mihin päin lohjaa tullaan vielä sinkoutumaan :)
hauska nähdä,että täällä muitakin lohjalaisia käy! :)
 
täällähän on monilla elukoita :) käytiin eilen ostamassa lastenrattaat, äskön kun tulin suihkusta, niin eikös kissa ollut jo mennyt niihin nukkumaan. sai kattiwattinen aika äkkilähdön rattasta. :p
Aicha ja mymmelis on kanssa Ojamolta?kiva :)
itse ollaan asuiltu Ojamolla jo puolitoista vuotta. toisaalta ois kiva saada se isompikin asunto Ojamolta kun tänne on ihan hyvin kotiutunut :)
 
Ei kannata lähtee ojamolta pois :saint:

Mites ootteko kotona, koulussa vai töissä?? Ja jos kotona ni mites teijän päivät kuluu? Me koitetaan ulkoilla puistossa ja kävelyillä jne. Kotona tietysti kotihommia riittää kun kaks tenavaa sotkemassa :p
 
Mä oon töissä vielä heinäkuuhun asti, sit alkaa äippäloma :) ukko käy viel koulua, syksyllä jatkuu sillä koulu puol vuotta, mut nyt se on kans töissä. tuntuu välillä,et on vapaa-aikaa liiankin vähän :|
kesäkuussa mulla on kyllä jo kaks viikkoa kesälomaakin. pääsee vähän huilimaan :)
ja kotihommia riittää vaik ei tenavia vielä olekkaan :D
on toi koira sellanen karvakasa, et karvoja löytyy joka puolelta..
Sadolle tai toi nykyinen Avara niin on tulossa paljon rivarikämppiä, käsittääkseni vuokralle elokuussa valmistuu, sinne Liessaareen päin kun menee..jos vaikka sietä onnistuis kämpän hommaamaan..Niin ei tartteis Ojamolta pois lähtee, mut ei ois pitkä matka kaupunkiinkaan :p
 
Samperi, mä jotenkin unohdan aina tän... Miten on mahdollista, jok ikinen päivä tuolla toukokuisissa rumplaan ja naputan, enkä muka ikinä tänne muista.... Hohhoijakkaa...

Elikkäs juuh, täällä ollaan vielä, ihan mahan kanssa :LOL: Tiistaina oli lähtö lähellä, mutta perkule, kun menin ja nukahdin, kun tuli supistuksiin väli... Olisi vaan pitänyt lähteä laukkaamaan rappusia ylös alas, josko se olisi sitten auttanut... Tiedä häntä... Paikat on kuitenkin jo auki ja suhteessa ihan kypsät, äitipolilta taas sanottiin, et tulee ennen l.a... No, sitä on sanottu jo viikolta 22 ja huomenna on l.a :LOL:

Moon koko Lohjalla olo ajan asustellut Ojamolla, oon hirmusti tykännyt!!! Tääl on melkein kaikki ja kuitenkin bussi kulkee, jos tarttee kaupunkiin päästä. (eikä ois ees paha kävelläkään...) Moon muuttanut Karjaan kautta Hkistä tänne, oiskohan kohta 4 vuotta täällä möllistellyt?? :p

Täällä onkin kivan paljon elukka-porukkaa!!! Mä just harmittelin tänään, kun ei oikein tuu enää pitkälle noitten otuksien kanssa lähdettyä, ulos käpyjä pääsen nakkelemaan aamuisin ja mies hoitaa sit päivän muut lenkitykset. Ihmeen hyvin on nuo terrierit tottunut, kun eookkaan enää tuntitolkulla räppäämässä pihalla heitin kanssa... Vähän huono-omatunto, mutta tää on vaan ohi menevä tilanne ja kohta taas pääsen kyykkimään ja puuhaamaan noiden karvakuonojen kanssa B)


Mitäs ootte tykännyt tuosta Lohjan Sairaalan synntysosastosta/polin puolesta?? Moon siellä "muutamaan" otteeseen joutunut ravaamaan tän raskauden tiimoilta ja oon kyllä ihan viimoseen asti hattua nostamassa!!! Ihan ihana hlö kunta ja osaavat lääkärit!
 
mulla ei muuta kokemusta tosta Lohjan sairaalan äippäpolista kun varhais ja rakenneultra. mut mukavalta vaikutti, niin ja pian pitäis varata aika siihen tutustumiseen sinne sairaalaan :)
kaikki on kyllä kauheesti kehunut sitä, ja oon kuullut, et porukkaa on tullut vähän kauempaakin sinne synnyttämään.
no, ei oo onneks mullakaan pitkä matka synnärille, kun tässä ojamolla asuu =)
varmaan tuskastuttavaa ootella kun laskettu aika on jo mennytkin.. mä oon jo nyt ihan kärsimätön, vaik aikaa on viel toooosi paljon ennen kun vekara syntyy. :LOL:
 

Yhteistyössä