Heippa. Olen seuraa vailla. Tammikuussa olisi esikoisen laskettu aika, olisi mahtavaa jos löytäsin toisen odottajan seuraksi! Itse olen 22 vuotias lohjalainen.
En ihan vastaa tota mitä toivot. Kuulostiko toi nyt siltä, että vastaisin johonkin treffi-ilmoitukseen No mutta, ei asuta enää Lohjalla, mutta odotan kyllä toista lasta. Esikoinen syntyi elokuussa 2009. Tämän toisen la on huhtikuussa. Ja toiveissa olisi muuttaa takaisin Lohjalle.
jos halaut kirjoitella, niin hennilainen@luukku.com
Hei! Olen muuttanut lohjalle 1,5 vuotta sitten ja kaipaisin myös odottajista/äideistä seuraa..Olen kohta 24 v 3 lapsen äiti ja odotan 4 lasta.La on maaliskuussa.
Heivain. Täällä 24v nuori nainen Nummelasta kaipailee seuraa ja vertaistukea. Esikoinen nyt parin viikon ikäinen. Postia saa laittaa osoitteeseen nillani@suomi24.fi
Mulla on yks lapsi ja äityisloma vetelee loppuaan mutta hoitovapaalla jatkuu. Joten aikaa olis uusille tuttavuuksille Mulle voi postia laittaa osoitteeseen mime_ca@hotmail.com.
murusia4<3 : No niin, sulla sitten niitä lapsia on jo useampi Mä oon itte aika huono tälleen netissä pitä yhteyttä, et mielummin ihan kasvotusten olis kiva jutella ja tutustuu..
Täällä kans yks parikymppinen odottaja Lohjalta. Laskettuaika on toukokuussa ja olis tosi kiva saada seuraa muista odottajista Ootteko pitäny yhteyttä sähköpostin kautta vai miten? Ite oon kans aika huono pitämään netin kautta pelkästään yhteyttä, (varsinkin näin julkisella keskustelupalstalla) että ois kyllä kiva tavatakin porukkaa
Sähköpostiosoite on ninja.seppala@suomi24.fi.. missä päin lohjaa asustelette??mukavahan se olis kasvotusten tavata ja jutella..olisi mukava saada täältä muitakin kavereita kuin miehen sukulaiset