Lohjalla elo-syyskuussa synnyttämään aikovat?

Täällä 37- vuotias esikoistaan odottava tuleva äiti. Laskettuaika elokuun lopussa ja mitä todennäköisemmin synnytyspaikkani on Lohja. Siellä nyt ainakin olen käynyt äitiyspolilla ja olen kyllä tykänny.

Itsellä ei ainakaan mitään moitittavaa Lohjan sairaalassa, kaikki sujui hienosti, kätilöt kuuntelivat hyvin toiveita ja suhtautuivat asiallisesti, ei väheksytty kipuja tms.

Itse synnytin tosin viime vuoden puolella esikoiseni, eli remontti oli kesken ja siitä aiheutui kaikkea meteliä ym. Mutta teillä on varmaan jo hienot kunnostetut tilat sitten käytössä.

Ai, että oikein remontti tehty. En tosin ole koskaaan koko sairaalassa käynyt, mutta uudet tilathan on aina kivat.

Aion synnyttää "aktiivisesti", ts. tiedän mitä haluan, teen siitä listan ja sitähän sitten noudatetaan, toki vauvan turvallisuuden rajoissa :)

Mites on kesä edennyt muilla odottajilla? Täällä jäin lomalle ja kesäkuun lopussa alkaa virallinen mammaloma. Pitäsi varmaan varata se aika lohjalle tutustumiskäynnille. Meille lupailtiin rakenneultrassa tyttöä. Nyt rv 28+4 joten vielä on kesä aikaa kasvatella massua. Mukavaa kesää!

Yhteistyössä