Lohja, Postikadun puisto?

  • Viestiketjun aloittaja viivu
  • Ensimmäinen viesti
viivu
Mä aattelin avata meille ihan oman avauksen =) Musta toi Postikadun puisto vois olla ihan jees, mä ulpukan kanssa samaa mieltä et rantaan en lähtis, varsinkin kun siellä taitaa olla aika siivo viikonloppujen jäljiltä.

Suokadun puiston tiedän, mutta aattelin et toi keskusta olis parempi.
Mitäs meinaatte, koitettaisko sopia joku päivä?
 
muumimamma81
Kiinnostuneita puistoon lähtijöitä olis useempiakiin mut ajankohta on monille turhan aikainen oisko mahollista siirtää vaikka puoleen päivään? Tai sit vaikka niinkin et jonain päivänä treffataan myöhemmin niin saatais enemmän porukkaa mukaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2005 klo 12:44 viivu kirjoitti:
Meillä ainakin päikkäriaika tuolloin, joten ei päästä puolenpäivän aikaan :(
Tulkaa sitte silloin kymmeneltä jokanen on siellä sen aikaa ku ehtii ja mennään joskus sinne vaik iltapäivällä, jos silloin useampi ehtis.
 
Vastapäätä on poliisilaitos ( turvallinen paikka =) mutta luulen että sen mäen alla on ilmaset parkkipaikat en tiiä. Pitäis löytää omalle autolleki paikka. ajoin just sen puiston ohi mutta en kiinnittäny huomiota niihin paikkoihin. ennen siinä puiston ja poliisilaitoksen välissä oli kiekkopaikat liekkö enää. en tiedä
 
Muumimamma81
Siinä leikkipuiston alapuolella on kiekollinen parkkipaikka. Tien reunassakin on kiekkopaikkoja mut ajasta kantsii olla tarkka,tien reunaan kun jättää niin siinä noi parkkipirkot vierailee aikas ahkeraan.
Koitetaan startata aloissa niin ehkä mekin päästään mukaan.
 

Yhteistyössä