Laajalahti on ihan hyvää aluetta, kylläkin isojen teiden kulmauksessa, joten liikennemelusta on haittaa. Itse en ole asunut siellä, mutta lähellä kylläkin. Laajalahti on ihan hollilla, pari kilometriä Selloon ja muihin Leppävaaran palveluihin. Lohja taas alkaa olla melkoisen syrjässä pääkaupunkiseudulta katsoen, vaikka toki moottoritie sinne nykyään meneekin. Mutta ei moottoritie auta siihen, että Turunväylällä on isot ruuhkat. Lohjalta taitaa mennä esim. Leppävaaraan autolla yli puoli tuntia. Puhumattakaan, jos työpaikka on jossain vielä etäämmmällä.