Lohdutonta tutkimustietoa Afrikasta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masentavaa:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26135837]Mitä voisimme tehdä auttaaksemme etelä-afrikkalaisia naisia suojautumaan raiskauksilta?[/QUOTE]

Onhan siellä yritetty vaikka ja mitä. Jopa jonkinlainen systeemi emättimeen upotettavaksi on kehitelty, eli kun nainen joutuu raiskauksen uhriksi, laite kiinnittyy miehen penikseen, käy miehelle kipeää ja nainen pääsee siinä ehkä pakenemaankin.
Tuo ei tosin kai ole auttanut, enkä kyllä tiedä onko kuinka laajalti ollut edes käytössä.

Zimbabwessa juuri taisi olla se naisryhmä joka raiskaa miehiä.

[QUOTE="vieras";26136041]En ymmärtänyt sitä miksi et vastannut kysymykseeni.

"Ai sun mielestä kaikissa Afrikan maissa ei ole paljon hyvää ja aivan tavallista elämää?"[/QUOTE]

Hohhoijaa...enkö jo sanonut siinä ensimmäisessä lauseessa?! :D Ei ole, joissakin maissa HARVALLA on hyvä ja tavallinen elämä, se ei ole paljoa.

Ymmärsin hyvinkin, mutten näe ylipäätään mitään syytä haluta Afrikkaan matkustaa, joten vaikka siellä jokin maa olisi ns. parempi ja vähemmän raiskauksia, en silti menisi sinne.

Silti tunnut voivan maanosaa arvostella vaikket siellä olekaan käynyt. Venäjällä tehdään paljon ihmisoikeusrikkomuksia, miksi siis voit sinne matkustaa?

Joskus ihan aikuisten oikeasti tekee hyvää nähdä omin silmin asioita.

Onhan siellä yritetty vaikka ja mitä. Jopa jonkinlainen systeemi emättimeen upotettavaksi on kehitelty, eli kun nainen joutuu raiskauksen uhriksi, laite kiinnittyy miehen penikseen, käy miehelle kipeää ja nainen pääsee siinä ehkä pakenemaankin.
Tuo ei tosin kai ole auttanut, enkä kyllä tiedä onko kuinka laajalti ollut edes käytössä.

Zimbabwessa juuri taisi olla se naisryhmä joka raiskaa miehiä.

Penisansa on vienyt naiset ojasta allikkoon, koska nyt raiskarit tökkivät pillua ensin esim harjanvarrella ja vasta sitten raiskaavat.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26135880:
Mun ymmärtääkseni sitä on yritetty erilaisin keinoin jo 50 vuotta. :|

Itse olen kyllä käsittänyt, että ensimmäisen 35 vuoden aikana tuosta 50:stä prioriteettina oli rotuerottelun lopettaminen.

[QUOTE="vieras";26136092]Itse olen kyllä käsittänyt, että ensimmäisen 35 vuoden aikana tuosta 50:stä prioriteettina oli rotuerottelun lopettaminen.[/QUOTE]

Jokatapauksessa vuosikymmeniä ovat länsimaiset koettaneet vaikuttaa Afrikan oloihin, kuka mitenkin.
Laihoin tuloksin.

Osa keinoista ollut vääriä ja auttamistoimet ovat aiheuttaneet suurempia ongelmia (esim. vaatteet (keinokuitu tms)->pesuaineet-> vaikutukset ympäristöön) mutta mun mielestäni tänä aikana mitä maata on autettu, luulisi tulosten olevan suurempia ja näkyvämpiä.
Riistoa on yritetty kitkeä ja sitli riistetään edelleen myös itse. ei nähdä metsää puilta siis.

Rotuerottelu, pakanoiden käännytys (niin että viedään oma uskonto ja pakotetaan toiseen) naisten koulutus, kaivot, vettä, ruokaa, lääkkeitä, terveydenhuoltoa, maanviljelystä, kouluja......

Mikä tätä ongelmavyyhteä ruokkii? :| Mitä hyvänsä maailmassa tehdäänkin, se vaikuttaa seurannaisvaikutuksin jonnekin muualle- yleensä sinne missä on jo valmiiksi hätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26136998:
Jokatapauksessa vuosikymmeniä ovat länsimaiset koettaneet vaikuttaa Afrikan oloihin, kuka mitenkin.
Laihoin tuloksin.

Osa keinoista ollut vääriä ja auttamistoimet ovat aiheuttaneet suurempia ongelmia (esim. vaatteet (keinokuitu tms)->pesuaineet-> vaikutukset ympäristöön) mutta mun mielestäni tänä aikana mitä maata on autettu, luulisi tulosten olevan suurempia ja näkyvämpiä.
Riistoa on yritetty kitkeä ja sitli riistetään edelleen myös itse. ei nähdä metsää puilta siis.

Rotuerottelu, pakanoiden käännytys (niin että viedään oma uskonto ja pakotetaan toiseen) naisten koulutus, kaivot, vettä, ruokaa, lääkkeitä, terveydenhuoltoa, maanviljelystä, kouluja......

Mikä tätä ongelmavyyhteä ruokkii? :| Mitä hyvänsä maailmassa tehdäänkin, se vaikuttaa seurannaisvaikutuksin jonnekin muualle- yleensä sinne missä on jo valmiiksi hätä.

Neekerit voisivat joskus katsoa peiliin...

[QUOTE="vieras";26137024]Neekerit voisivat joskus katsoa peiliin...[/QUOTE]

Jos ei ole mitään tietoa Afrikan maiden historiasta ja nykypäivästä, kannattaisi olla ihan hiljaa...Ei tuosta mitään hyötyä ole.

Yhteistyössä