manhattan2 ikävää tuollainen :/ mulla oli silloin tosi runsaat menkat kun ne alkoivat, siis joskus 12-13 vuotiaana
mut eniten silloin ärsytti mun äitipuoli joka ei voinut ymmärtää kun ramppasin vessassa vaihtamassa sidettä. no, mistäpä hän sen olis voinut ymmärtää kun en ole hänen tytär. vähän aiheen vierestä
toivottavasti sulla kuitenki asia nyt selviäis. kylhän tuo pidemmän päälle tulee rankaksi.
petite kysyin nyt vihdoin miehen mielipidettä siihen että saisinko pitää nyt jo taukoa pillereissä. Hänelle kuulemma sopii
mutta en sit tiedä kuinka kannattavaa ne nyt on jättää jos käy niin et joudunkin aloittamaan ne uudestaan parin kuukauden päästä. meillä tuo kortsu on kanssa ollut helppo unohtaa käyttää, mikä ei siis minua haittaisi
jotenkin tuntuu että mitä enemmän tässä on nyt miettinyt tuota viidettä lasta niin sitä enemmän se ajatus on alkanut pelottomaan ja hirveästi tulee vain mieleen asioita jotka ovat sitä vastaan :/ helpointa olisi vain todella unohtaa se ehkäisy välistä ja ottaa mitä tuleman pitää kuin sit tää jatkuva suunnittelu ja miettiminen
mutta siis mulla on "lupa" lopettaa pillerit, mies on siitä tietoinen. nyt mun pitäis vaan enää päättää että haluanko lopettaa ne nyt kun ei ole vielä edes varmaa tietoa yrityksen alkamisesta? sinänsä mulle tekis tosi hyvää päästä noista hormoneista eroon mut sit millainenhan siitä omasta kierrosta taas tuleekaan |O
sellaista meille näin maanantai aamuna. plus että lisäks mulla on kotona yks todella ärsyttävä 6-vuotias jonka käytöstavat on unohtuneet johonkin ja yks 5-vuotias joka ei osaa puhua vaan ratkoo asioita lyömällä :kieh: kieltämättä vähän epäilyttää tämä kuumeilu kun ovat tuossa iässä välillä niin raivostuttavia :headwall: ja tulevat menkat eivät ainakaan saa mua yhtään helpommin kestämään tuota uhmaamista yms.
tuleeko teillä muilla vastaan päiviä jolloin miettii että onko järkeä tehdä enempää lapsia kun nyt jo olemassa olevat saavat välillä kiukuttelullaan hermot riekaleiksi? :ashamed: