löytyykö porukkaa?

  • Viestiketjun aloittaja Mia76
  • Ensimmäinen viesti
Mia76
Mulla olis tavoitteena saada (ainakin aluksi) 7 kiloa pois. Painoa on nyt 72kg ja siis 65 olisi kohtuu hyvä.Pituutta löytyy "runsaat" 160cm.
olen uusi tulokas näillä sivuilla ja siksipä tiedustelisinkin onko jo täällä olemassa jotain porukkaa, jolla olisi melko lailla sama tavoite?jos ei ole, niin löytyykö ketään tsempparia tähän urakkaan?
 
Ina
Täällä on paljon eri ryhmiä joista voi olla apua :) Itse käyn jumppapinossa, jossa tavoitteena jumpata kerran päivässä. toiset käyvät kilopinossa, johon joka viikko laitetaan oma paino. Yhteen aikaan oli vesipino, jonka tavoite oli juoda vettä 2l päivässä(tästä innostuneena olen itse yrittänyt juoda vettä tuon 2l).

Lueskele noita edellisiä juttuja jospa löydät sen oman pinon :) Ja täällä on yksi suunnilleen samoissa mitoissa ja samoissa tavoitteissa :) Ja voihan sitä tehdä oman pinon :) Mua saa huudella kannustamaan ja itsekin sitä kannustusta kaipaan :) Mulla alkaa aina hyvin ja sorrun taas herkuttelemaan :/
 
kilopino ilmestyy joka maanantai ja sinne saa ilmoitella tiputuksiaan ja kuulumisiaan pisin viikkoa :) .
sieltä löytyy tsemppareita ja lisää porukkaa toivotaan mukaan aina,joten olet enemmän kuin tervetullut joukkoon mukaan :D !
 
Mia76
selvä juttu.Toi kilopino kuulostaa hyvältä.Täytyypä kipaista kiusaamassa vaakaa,niin saan kohtuu tarkan lähtöpainon.
vesipinokaan ei kuulosta pahalta,mutta mä juon äärimmäisen vähän päivässä, tuskin edes litraa, joten se vaatii jo niin paljon harjoittelua, että tuskin energia riittää siihen-taistelu suklaata vastaan on sangen rasittavaa... :p
 

Yhteistyössä