matkaaja
Mitä leirialueita välillä Kuopio-Mikkeli? Onko muita kuin Rauhalasti Kuopios ja Juvan leirintäalue?
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:jeps... visat löytyy molemmilta mut niitä käytetään ainoastaan maksuaikatarkoituksessa... ja yleensä kerran kesässä kun lomalla käydään...
Mitä tarkoittaa maksuaikakortti?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mulla on Visa, mutta siinä ei ole luotto-ominaisuutta, käytän sitä maksuaikakorttina.
Tässä kuussa Visalla ostetut maksetaan ensi kuun viimeinen päivä laskulla. Ei siis mene korkoa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tarkoittaa maksuaikakortti?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mulla on Visa, mutta siinä ei ole luotto-ominaisuutta, käytän sitä maksuaikakorttina.
Kiitos selvennyksestäAlkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Tässä kuussa Visalla ostetut maksetaan ensi kuun viimeinen päivä laskulla. Ei siis mene korkoa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tarkoittaa maksuaikakortti?Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Mulla on Visa, mutta siinä ei ole luotto-ominaisuutta, käytän sitä maksuaikakorttina.
Jos on luottokortti, voit maksaa pienissä erissä usemman kuukauden aikana ja korko menee.