Päivä kerrallaan. En saanut sitä IVF-hoitajaa kiinni perjantaina. Täytyy koittaa maanantaina uudesstaan. Mietittiin, että katsotaan tilanne kerrallaan ja mietitään sitten miten edetään. Nyt olen päättänyt, että koitan saada tuota painoa nyt tosissaan tippumaan. Molemmista raskauksista kun on tullut kilo-pari per raskaus... Voisihan sekin auttaa... Niin. Suolaksi haavoihin sain tänään siskolta puhelun. Hohotellen kertoi, että olipas tehnyt plussatestin. Eipä siinä sinänsä mitään, onnea vaan heille, mutta pahalta tuntui se tapa miten hän minua infosi. Ensin minun tilanteelle viittasi kinnasta kommentoimalla (parin päivän päästä siitä kun ilmoitin oman testituloksen) tyyliin: onhan sinulla jo kaksi... Ja sitten pari päivää siitä töksäyttää vaan tuon uutisensa, vaikka olin hänelle jo kertonut hyvinkin selvästi miten paskana nyt olen. En tiedä olisiko minun pitänyt vallan innostua ja rynnätä heti vauvanvaatteita ostamaan... Heillähän tämä ei ollut suunnitelmissa vaan "vahinko" tai niin minulle väitettiin... Elämä se vaan on näin reilua juu. Että taas mentiin kanveisiin... :attn: