Löytyykö nimesi coca-cola pullosta?

  • Viestiketjun aloittaja Vianna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eihän tossa listassa oo mitään järkeä... muka suosituimmat mistäköhän ne on vedetty. Daniel ja Robin ei jotenkin vaikuta Suomen yleisimmiltä nimiltä.
Meiän perheestä löytyy mun ja miehen mut ei yhdenkään neljän lapsen mitään nimeä.
 
Vianna
Nuo nimet eivät taida olla suosituimmuus perusteella.. Ainakin jos itse joutuisin nimilistasta poimimaan kirjoitus- ja äänneasultaan ja muutenkin miellyttäviä nimiä niin tuollaisiahan se olisivat. Ei listasta löydy esim. Ritvaa joita kuitenkin Suomesta löytyy huomattavasti enemmän kuin minun ja miehen nimisiä. Robinin oloa listalla veikkaisin sillä, että kaikki teinitytöt ostavat Robinin pullon... :D

Kampanjan on tarkoitus lisätä myyntiä eikös niin... :)

Juu.. Ja pitäähän sitä ostaa se oman niminen pullo minunkin.
 
Aries 78
Löyty, eli tavis olen.. Nyt te jotka olette antaneet lapsille erikoiset nimet jäättä paljosta paitsi.. Aivan kuin tuo nyt olisi jokin merkkipaalu jos saa nimensä kokispulloon??
 
Löyty, eli tavis olen.. Nyt te jotka olette antaneet lapsille erikoiset nimet jäättä paljosta paitsi.. Aivan kuin tuo nyt olisi jokin merkkipaalu jos saa nimensä kokispulloon??
Lapselle tuollainen voi olla iso juttu.

Ja meillä ihan kalenterinimet on jokaisella, joten ei todellakaan erikoset ja tytönkin nimi paljon yleisempi kuin esim Oona, mut eipä löydy listasta ei... Mut tyttö jo aikuinen, joten hän ei siitä ahdistu :D.
 

Yhteistyössä