löytyykö niitä

  • Viestiketjun aloittaja jenskunen
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen kanssa uusperheellinen.

Mulla edellisestä 3 lasta joista kaksi vanhinta asuu isänsä kanssa, nuorin mun ja uuden perheen kanssa.
Ja mulla ja miehelläni on kaksi yhteistä lasta.
Niiin ja ob tuolla miehelläkin yksi edellisestä liitosta.
 
Kolmen kopla
Täältäkin löytyy yksi. Minulla on yksi lapsi edellisestä liitosta ja nyt 2 viologisesti yhteistä lasta nykyisin miehen knassa. Vaikka meillä kaikki 3lasta onkin yhteisiä arjessa!
 
elriina
:wave: täällä on kaksi poikaa miehen ed.liitosta,"yhteinen" tyttö sekä kesällä tulossa yksi yhteinen lisää.pojat auneet isänäs kanssa pienestä.jos kiinnostaa vaihdella ajatuksia... :D
 
mikä uusioperhe
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2005 klo 16:56 jenskunen kirjoitti:
löytyykö yhtään uusio perheessä asuvia äityleitä tältä palstalta?

uusioperhe?????? ihan kamlaa että ei osata sanoa että uusperhe! mistä uusioperhe tulee????
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2005 klo 17:34 mikä uusioperhe kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2005 klo 16:56 jenskunen kirjoitti:
löytyykö yhtään uusio perheessä asuvia äityleitä tältä palstalta?

uusioperhe?????? ihan kamlaa että ei osata sanoa että uusperhe! mistä uusioperhe tulee????
Ei minusta ollenkaan kamala ilmaisu :)

Nimitys voisi tulla vaikka siitä, mistä se ylipäätään tulee: vanha, käytetty materiaali kierrätetään ja siitä valmistetaan vastaavaa tuotetta uudeksi, vrt. sanomalehti. Tai kierrätykseen heitetystä materiaalista tehdään jotain kokonaan toisenlaista tuotetta, esim. romuttamoon vietyjen autojen muoviosia käytetään pölynimurien muoviosissa.. millainen on valmistusprosessi, älkää minulta sitä kysykö :$

Ainakin minä olen uusi ja erinlainen ihminen verrattuna siihen mitä olin edellisessä liitossa. Mieheni väittää myös muuttuneensa; olevansa tässä parisuhteessa hyvinkin erilainen kuin exänsä kanssa ollessaan.

No, tätä pohdintaa "kierrätysihmisistä" ei nyt kannata ryppyotsaisesti tai millään muotoa vakavasti ottaa. Itsensä voi jokainen määritellä miten haluaa, ja itselleen ja omille vioilleen ja virheilleen voi jokainen ihan itse nauraa - jos haluaa, jos pystyy. :p
Mutta toisille / toiselle ei.
Jotkut tituleeraavat itseään uusiO -perheelliseksi, -vanhemmaksi - ihan miksi vaan..
toiset ovat tarkkoja siitä, että se on nimenomaan uus - mitä tahansa...

Minulle nämä ovat vain sävyeroja, toisille isompi juttu.

 
shadowbeach
:D Täällä lisää yks tällänen uusioäiti...

3 lasta edellisestä liitosta :heart: :heart: :heart:
ihana mies :heart:
miehen 2 lasta viikonloppuisin :) :)
ja yhteinen toiveissa ;)
 
täällä yks uusperheen äiti.

Meidän perheessä mun ed.liitosta tuleva 7v tyty ja mieheni ed.liitosta oleva 4v tyty. Molemmat asuu siis meillä.. elämä välillä rankkaa ukon eksän kans mut kaikki mikä ei tapa kasvattaa..
 
jenskunen
joskus sitä vaan tuntee että olis maailman ainut äitpuoli, mutta eihän se todellakaan ole tota ja huomaahan sen tästä osiostakin.
kiitti vastauksista.
minä tosiaan asunut nyt jo neljä vuotta miehen ja hänen kahden lapsen kanssa ja nyt meillä vuoden ikäinen yhteinen lapsi myös.
vaikeuksien kautta voittoon.ei se aina niin helppoa ole.
 
ja löytyy täältäkin.Minulla kaksi edellisestä liitosta poika -97,asuu isänsä kanssa.Tyttö -00 asuu meidän kanssa.Miehellä poika -97 edellisestä liitosta,joka asuu äitinsä kanssa ja yhteinen syntyy kesällä. Vilskettä riittää täälläkin,joka toinen vko:n loppu.
 

Yhteistyössä