Löytyykö netistä mistään kasvuennuste "laskuria" ?

Äippä
Vanhan kansan viisaus on, että tytöt tuplaa 2-vuotis pituuden.
Omalla kohdallani piti paikkansa sentilleen ja 13-vuotiaan esikoisen kohdalla näyttäisi siltä että menee tosi lähelle.
 
vieras
Musta olisi pitänyt tulla tuon vanhan kansan viisauden mukaan 190-senttinen. Tuli 170-senttinen.

Olen nähnyt Helistimen sivuilla laskurin, johon laitettiin äidin ja isän pituudet ja vauvan sukupuoli ja se laskee sen pituudella jonkun arvion. Etsin sulle linkin.
 
Jaa
Tuon helistimen laskurin mukaan meidän tytöstä pitäisi tulla 172,5cm ja pojasta 186,4.
Aikas hyvät pituudet olis, joskin pojasta voi mielellään tulla vaikka pidempikin. Minusta pitkät miehet on komeita.
 
Sama juttu
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Tuon helistimen laskurin mukaan meidän tytöstä pitäisi tulla 172,5cm ja pojasta 186,4.
Aikas hyvät pituudet olis, joskin pojasta voi mielellään tulla vaikka pidempikin. Minusta pitkät miehet on komeita.
Yhtä pitkä, kuten meidän poika tulisi tuon mukaan olemaan.
Samaa mieltä. Pitkät miehet ovat komeita ;-)
 
vieras
kaivoin oman neuvolakortin esille :D
Laskurin mukaan pituuteni olisi: 164,42cm
Vanhan laskun mukaan: 165,4.
Oikea pituus on n.168cm.

tytöstäni pitäisi tulla laskurin mukaan melkein 170cm
vanhan laskun mukaan:vähän päälle 168cm
 
Koripalloilijan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Koripalloilijan äiti:
Ohoh. Mun pojasta pitäisi tulla vaan 186,4 cm.
Ja tämän mukaan meidän pojasta pitäisi tulla:
1.98 cm

http://pediatrics.about.com/cs/usefultools/l/bl_height_pred.htm?gender=NaN&mhf=NaN&mhi=NaN&dhf=NaN&dhi=NaN&page=2
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Koripalloilijan äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Koripalloilijan äiti:
Ohoh. Mun pojasta pitäisi tulla vaan 186,4 cm.
Ja tämän mukaan meidän pojasta pitäisi tulla:
1.98 cm

http://pediatrics.about.com/cs/usefultools/l/bl_height_pred.htm?gender=NaN&mhf=NaN&mhi=NaN&dhf=NaN&dhi=NaN&page=2
Helistimen laskurin mukaan meidän pojasta pitäisi tulla 183 ja tuon linkin laskurin mukaan 180.

Muunsinkohan väärin nuo yksiköt? 170 senttiä = 5 feet 4 inches ja 188 senttiä = 6 feet 3 inches??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Laskin mun vanhempien mukaan mitä mun ja mun siskon "pitäis" olla.
No, ollaan kumpikin 10cm lyhyempiä.

Mun veljen kohdalla lähemmäs oikein, ei heitä kuin muutamalla sentillä.
Mäkin tein tuon saman. Mä olen sentin lyhyempi kuin laskurin mukaan pitäisi olla ja veli on kolme senttiä pidempi.
 
Hauskoja laskureita :D Mun pitäis olla 5cm pidempi kun oon. Sitä en muista paljon oon ollu 2veenä et en voi laskea.

Tytöstä pitäis ton laskurin mukaan tulla 166cm, 2vpituuden mukaan 180cm. Neuvolassa muistaakseni joskus ennustivat reilu 170cm. Aika isot heitot:whistle:

Pojasta tulis ton laskurin mukaan 179cm. 2veetä ei voi viel sanoo kun viimeks on mitattu 1,5v neuvolassa (sillon oli n.85cm et varmaan aika samaa kun siskokin on ).
 

Yhteistyössä