Löytyykö muita "kuumeilevia" isojen perheiden äitejä?

Löytyisikö muita isojen perheiden äitejä, jotka "kuumeilevat" aina vain uusia vauvoja :D ? Meillä on kuusi lasta ja edelleen tuntuu, että jos vielä kuitenkin... :whistle:

Nyt kyllä on kova sutina kotona, että ihan äkkiä ei kannata oman järjen juoksun takia raskautua ;) Mutta haave elää, että joskus kuitenkin!

Olisi kiva vaihtaa kuulumisia sellaisten kanssa, jotka mahdollisesti vielä joskus toivoisivat sitä seitsemättä, kahdeksatta jne. vauvaa! :flower:

Meillä on nyt 5 lasta, joista vanhin 11v ja nuorin 1,9v.Taas on jostain ihmeen syystä vauvakuume ja haaveilemme kuudennesta.Vaikka hirmuinen on vilinä ja vilske tälläkin porukalla ja pää pyörällä painetaan.Ei sitä käsitä, miksi se vauvakuume niin voimakkaana iskee meidän perheessä vieläkin.Kävinpä tuossa eilen ottamassa kierukan pois,että..... :)

hmm, kuulunkohan tänne... =) no, kolme lasta on ja neljättä kuumeillaan. hullu olen, ja mies ehkä vielä hullumpi kun "myöntyy" tähän yritykseen. tai no, ei kai me kunnolla yritetä vielä, tulee jos tulee- metodilla vaan.
2kk mennyt, ovulaatiota odotellaan viikon päästä.. :xmas:

aina olen vaan tahtonut ison perheen. ei sitä nuo yksi/kaksilapsiset tunnu vaan millään ymmärtävän.

Jotain tällaista pinoa mä etsinkin......
Mulla viisi lasta vanhin vasta 8 v ja nuorin 1v3kk ja kamala vauvakuume, vaikka ei siinä järkeä olekaan ja yritän puhua itselleni järkeä, mutta....

Huolitaanko minut tänne? Meillä on neljä lasta ja vauvakuume painaa päälle...Mutta kuopus on vielä sen verran pieni, että vielä ei mitään aleta yrittään. Kuitenkin molemmat (mies ja minä ) halutaan vielä ainakin 1, ehkä 2 lasta... :D
satu 78 toivottavasti teillä pian tärppää! :heart: :hug:

Täällä yksi viiden lapsen äiti kanssa kuumeilee kuudetta vaavia :wave: Vanhin on kohta 17 ja pienin 1v.10kk,onneksi kolme ensimmäistä on jo niinki isoja että tulevat jo vähemmällä paapomisella toimeen. Vauhtia on riittänyt ja hulluna sukulaiset varmasti pitää jos tietäisivät että haluan lisää... Kai se vauva-aika on se mikä pitää kokea aina vaan uudestaan ja uudestaan :p

Yhteistyössä