Löytyykö keltään PALOAUTO kerrossänkyä??? PIKA-APUA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N-U-P-P-U
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
no käsket laittaa ohjeet sähköpostiisi sen firman mistä olet sen tilannut. kaippa sieltä skanneri löytyy...ja sulta sähköposti.

Sitähän minä yritän, mutta anttila yhisti vaan toiselta toiselle ja takuupuolella ruuhkaa :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö mikään muu paikka myy tuota sänkyä?Entäs jos soitat Anttilan johonkin myymälään ja kysyt sieltä?

Anttilasta ei kuulemma löydy niit ohjeita, vaan valmistaja joutuisi ne niille toimittamaan ja sit mulle. Vaan nyt valmistaja toimittaa ne mulle suoraan, mut huomiseks, kun ei ollu kuulemma skanneria :(

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Mistä tilasit sen Paloauto-kerrossängyn???? Hobbyhallissahan oli Bussi kerrossänky ainakin joku aika sitten......onko sinne tullut uusi malli?

Netanttilasta

Oho,siellähän mäkin joka päivä pyörin vaan ei oo silmään sattunut :D Pitääpä lähteä katsastamaan tuo että minkä näköinen,kiitos vinkistä! :wave:

Mistä tilasit sen Paloauto-kerrossängyn???? Hobbyhallissahan oli Bussi kerrossänky ainakin joku aika sitten......onko sinne tullut uusi malli?

Netanttilasta

Oho,siellähän mäkin joka päivä pyörin vaan ei oo silmään sattunut :D Pitääpä lähteä katsastamaan tuo että minkä näköinen,kiitos vinkistä! :wave:

Ollos hyvä, se on kyl hieno, kun vaan sais kasaan ;)

:D Aika hieno =) Tiiä sitten meneekö lapsilla äkkiä uutuuden viehätys tuosta ohi että kantsisko itelläkin ostaa............. :/
Eihän sitä koskaan tiedä, mut hyvä vuodekoko siin on 90x190

Niin mahtuu sitten "läpi elämän". Ja saa ottaa mukaankin kun kotoa muuttavat :laugh:

:D Aika hieno =) Tiiä sitten meneekö lapsilla äkkiä uutuuden viehätys tuosta ohi että kantsisko itelläkin ostaa............. :/
Eihän sitä koskaan tiedä, mut hyvä vuodekoko siin on 90x190

Niin mahtuu sitten "läpi elämän". Ja saa ottaa mukaankin kun kotoa muuttavat :laugh:

aivan :laugh:

Yhteistyössä