Do dii , potkunyrkkeilys on käyty ja kivaa oli Ei sielä pahastikkaan hiki tullu, mutta tulipahan liikettä, huomenna sitte normi nyrkki treenit =) pisteet menny ihan hyvin tänään
Mulla kanssa tää sama. Monesti on tultu kysymään että olenko raskaana kun maha niin turvoksissa :ashamed: Ja vielä kun meille ei niitä lapsia kovasta yrityksestä huolimatta ole tullut niin se tuntuu tosi pahalta. Mä olen miettinyt että ehkäpä se tulee usein silloin kuin syö jotain hiilaripitoista. Siis vaaleeta leipää, pastaa tms.Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Tää dementikko :snotty: Unohdin kysyy että onko muilla turvotusta ja mikä ihme siihen auttaa |O Mun maha näyttää tosi usein siltä ku oisin viimisillään raskaana, eli ihan älysti turvottaa. Kertokaas kaikki hyvät keinot
:hug: Varmasti pahalta tuntuu :/Alkuperäinen kirjoittaja Veena:Mulla kanssa tää sama. Monesti on tultu kysymään että olenko raskaana kun maha niin turvoksissa :ashamed: Ja vielä kun meille ei niitä lapsia kovasta yrityksestä huolimatta ole tullut niin se tuntuu tosi pahalta. Mä olen miettinyt että ehkäpä se tulee usein silloin kuin syö jotain hiilaripitoista. Siis vaaleeta leipää, pastaa tms.Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:Tää dementikko :snotty: Unohdin kysyy että onko muilla turvotusta ja mikä ihme siihen auttaa |O Mun maha näyttää tosi usein siltä ku oisin viimisillään raskaana, eli ihan älysti turvottaa. Kertokaas kaikki hyvät keinot
Ei luulis että palasta kakkua tulee, varmaaan vaan turvotusta :hug: Tieän kyllä tunteen että ärsyttää, ku itelle pamahti se 2kg takas |O Ku ois jo laiha,ettei tarttis laihduttaa Missä jumpas käyt ?Alkuperäinen kirjoittaja Veena:No täällä oli punnitus ihan prseestä |O
Oli tullut 0,5 kg lisää painoa :ashamed: En tajua kun mä ihan oikeasti olen niin kauheesti yrittänyt tehdä niin kuin käsketty. Paitsi se 2 palaa kakkua, mutta ei kai se nyt sellaisesta voi tulla?? Ärsyttää :headwall:
Eli siis tilanne seuraava:
Aloituspaino: 67 kg
Paino nyt (tai siis eilen): 63,3 kg
Muutos vko: + 0,5 kg (argh!)
Pudotus yhteensä: 3,7 kg
Moision Musta Enkeli: Mäkin raijasin itteni eilen jumpalle, ja kaveri pyysi tänään lenkille. Niin ja perjantaina pitäisi taas mennä jumpalle. Kyllä meinaan hiki lentää kun ei ole vähään aikaa tullut käytya B)
Alkuperäinen kirjoittaja möhkylä:23.8 paino 66,9kg
19.8 paino 66,7kg :ashamed:
Tuohon alkuun toi kaamea totuus...
Puolustukseksi meillä on ollut nyt joka viikonloppu jotkut juhlat ja sen ohella "joutunut" ottamaan "vähän" herkkuja... :headwall:
Meillä on kone reistaillut, niin en ole päässyt kirjoittelemaan mitään, ja puntarin pattereitakaan ei ole saatu, kun tästä lähikaupunkien valikoimasta ei sellaisia ole löytynyt, mutta nyt ensiviikolla saadaan kun tilattiin!! Eli pääsen tolla omalla puntarilla ottamaan ensi pe punnituksen!
Turhaan kyllä mitään huippupudotusta tässä odotan, vaikkakin se puntari missä kävin niin kaverini sanoi että se saattaa näyttää kilon enemmän kuin oikeasti on... No toivotaan parasta ja pelätään pahinta..
Uusiakin oli tullut mukaan :wave:
MITENS OLIS lÄHTEEKÖ KUKAAN MUKAAN ETTÄ TAVOITE PAINO OLISI SAAVUTETTU ENSI TOUKOKUUHUN MENNESSÄ? Kun minulla ainakin on jotenkin vaikea saada aloitetuksi mitään jos ei ole jokin tietty päivämäärä mihin mennessä pitäisi olla valmista... (seliseli :saint: )
hmm mitähän muuta oli, no palaan taas kun tulee uusia juttuja! :wave: