Millä ohjelmalla sä tiputtelet :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Veena:Mä en vissiin niin saa syödä iltaisin mitään sen mun ohjelmani mukaan. Tai siinä on iltapala klo 20-21 ja sen jälkeen ei mitään.
Söin äsken välipalaksi elämäni ensimmäisen proteiinipatukan. Ne kaverit jotka sen on tehneet, ei muuten ymmärrä karkinpäälle mitään
Mukaan vaan, tervetuloa Mä lasken pisteitä. Mulla kans kauhea makeanhimo, ja suklaata on menny kyllä ihan kauheita määriä :snotty: Mutta ei yli pisteiden, mulla ainaski purkka vie makeanhimoa ja omenaAlkuperäinen kirjoittaja möhkylä:Täällä olisi yksi joka kaipaisi tsemppausta!!! :wave:
Huhtikuussa syntyi tyttö silloin painoa oli 83kg :ashamed: (ennen raskautta 57kg)
Nyt paino 66,9kg ja on pysynyt siin' jo kuukauden päivät kilon suuntaansa heittäen... :/
Imetän edelleen ja nyt muutaman viikon ajan olen masitatellut tytöllä soseita...
Minkälaisia ruokavalioita teillä on??
Ja miten taistelette makeanhimoa vastaan minulla kun tuo menee niin etä jos kaapissa vain jotain makeaa löytyy niin ne häviää hyvin äkkiä... :kieh:
Tervetula joukkoon Tuo veden juonti on kyllä hyväksi, pitäs muistaa ittekkin Iltasin kyllä tulee tankattua ,mutta kun pitäs pitkin päivää muistaa juoda.Alkuperäinen kirjoittaja Aüüe:Mäkin aloitin taas ties monennenko kerran laihiksen mutta tällä kertaa olen yrittäny tehä alotustyötä pään sisällä. Miettiny mielessäni miksi haluan laihtua ja mitä olen valmis sen eteen tekemään. Ennen kun olen vaan ajatellu että nyt lähtee läski niin nyt ajattelen että se pysyy pois loppuelämän.
Tänään punnittin itteni ja vaaka heilahti 81 kiloon, tavoite olis 70 ensi alkuun, myös mittoja otin ruhostani. Punnituspäiväksi valitsin perjantain ettei viikonlopun laiskottelu näkyis niin helposti painossa. Kerran kuussa teen nuo mittaukset että näkee onko senttejä lähteny minkä verran.
Mun ongelma on laihutuksessa jus tuo 3 tunnin välein syöminen, joten siinäkin yksi opeteltava sarka. Alan syödä pieniä annoksia ja tosiaan tuon 3 tunnin välein. Vettä juon päivittäin noin 3 litraa. Makeat jätän kertaheitolla pois ainakin muutamaksi viikoksi sekä liikuntaa lisään pyöräilyn merkeissä. Aina kun mahollista yritän mennä fillarilla ja kotona yritän polkea iltaisin edes hetken. Vesijumppaan varaan aikaa kunhan ne hallilla taas alkaa.
Näillä eväillä yritän aloittaa tämän taipaleeni joka on aluksi varmaan aika kuoppainen juuri tuon makean poisjäännin takia. Yritän päästä ainakin kerran viikossa kertomaan mietteitäni ja toivottavasti myös laskusuhdanteista painoa.
Tsemppiä teille kaikille kanssapudottajille, toivottavasti tämä ryhmälaihdutus tuo tulosta.
Ei kannata kaikista herkuista ihan kokonaan luopua Ei tuu nimittäin sortumisia ku joskus herkutteleeAlkuperäinen kirjoittaja möhkylä:Heh, siis eilen illalla oikein uhkuin intoa aloittaa laihdutus, tai siis terveelliset elämän tavat..... Söin tänään juustohampurilaisen (sellaisen pienen mikä tulee hesen lastenaterioissa) Mutta en edes muistanut että se kuuluu kiellettyjen listalle :ashamed:
Tosin sitten lohdutin itseäni että söin terveelisesti kuhaa ja kasviksia lounaaksi, mutta millä ihmeellä saan päähäni taottua että tuollaiset herkut menee ainakin puoleksi vuodeksi pannaan!!!??
Ja sitten nuo penteleen namit :kieh: :kieh: isäntä rapistelee taas jotain pussia tuolla olkkarissa, pakko oli tulla koneelle etten huomaamattani napostele. :| Täytyy varmaan koittaa josko pitäisi karkkipäivän kerran viikossa, voih siitä tulee kaikista vaikeinta tässä laihdutuksessa :'(
Voisin ottaa oikeaksi punnituspäiväksi kanssa tuon perjantain, se jotenkin tuntuu parhaimmalta päivältä katsoa totuutta silmiin...
MItenkäs muuten te muut, onko teillä minkä ikäisiä lapsia? tyttöjä vai poikia? niin ja minkä ikäisiä olette?
Minä siis 4,5kk tytön äiti ja 24 vuotias. =)
TSEMPPIHALAUS KAIKILLE :hug:
hih Saa nähdä kui mun käy ku perjantaina pidetään tuparit Rapulaa en kyllä halua :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pullapitko:mä jätän väliin tän sunnuntain punnituksen kun oli polttarit eilen ja tuli syötyä ja juotua kyllä koko viikon edestä. kamala krapula... meen petiin
Mahtuu mukaan , tervetuloa =) Millä tavoin ajattelit laihduttaa? Hih,mulla aina näyttäny neuvolan puntart 2 kg enempi ku omaAlkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:Mulla olis hyvin samanlainen pudotustavoite kuin teilläkin... Josko mahtuisin tänne sitten mukaan, kun tuo toinen ryhmä ei oikein tuntunut omalta jostakin syystä. :/
Täällä laihduttiin vuoden aikana 13 kg niin, että painoa oli hiukan yli 80 kg syksyllä. Sitten tulin raskaaksi ja turposin lähes 30 kg. Poju syntyi 15.06. ja nyt tiputettavaa olisi 13 kg, jotta mittari näyttäisi taas 80 kg. :ashamed:
Pituus: 176 cm
Paino nyt: 93,4 kg (neuvolan vaa'an mukaan, mutta oma vaaka näyttää 96 kg)
Tavoite: 80 kg jouluun mennessä
Eli ihan omilla lukemilla tässä oon, kun te kauhistelette nuita omia lukemianne... :ashamed: :/