Löytyiskö täällä mulle sitä oikeaa naista jakamaan elämää?

• Viestiketjun aloittaja "Joni"
  • Ensimmäinen viesti
hfhhdh
EIH taaskaan ihmiset ei tajuu että tääkin on PROVO :DD ei kai kukaan oikeesti ajattele löytävänsä kaksplussalta neitsyttä?? Tai no, onhan täällä se yks, mut.............................

[QUOTE="Joni";22497459]Ei, sillä et ole neitsyt ja sinulla on lapsi/lapsia.[/QUOTE]

Neitsyt pitää olla, ja hyvä sängyssä?

Laitahan Joni kuva itsestäsi, niin katson, kelpaisitko minulle. Saattaa kyllä olla, että jo ÄO:si on liian alhainen. Minä haluan näet edustavan miehen.

"vieras"
Kukaan älykäs ihminen ei kuvittele, että Se Oikea löytyisi määrittelemällä tuollaiset todella ahtaat ulkonäkökriteerit. Kun johonkin ihmiseen rakastuu, ei siinä mieti että muuten voisin tuon kumppanikseni ottaa, mutta hitto kun sillä on väärän värinen tukka. :D

Sen mä ymmärrän, että haluaa itsestään huolehtivan kumppanin, koska se nyt liittyy jo ihan arvomaailmaankin, joka on kumppania valitessa niitä tärkeimpiä kriteereitä.

[QUOTE="vieras";22497696]Käypä Joni ostamassa itsellesi nöyrä ja tottelevainen vaimo vaikka Thaimaasta. Passaisi sulle hyvin![/QUOTE]

Taitavat olla liian lyhyitä.. Mutta ainakin tummia ja tummasilmäisiä.

se on vaan totuus
[QUOTE="vieras";22497631]Ja miksi ei voisi olla??
Rinnatko tekee edustavan??[/QUOTE]

Kyllä vaan, tissitön nainen ei ole nainen ja kyllä naisella pitää olla nätit isot rinnat.

miestä etsivä
[QUOTE="Joni";22497400]Tällaiset vaatimukset minulla on:
1. On rehellinen, luotettava, huumorintajuinen, iloinen ja ystävällinen.
2. On siisti kaikinpuolin: tykkää pitää itsestään huolta sekä ulkoisesti että sisäisesti ja pitää kodin kunnossa ja siistinä yhdessä minun kanssa.
3. Tykkää kokata minulle ja haluaa viettää paljon aikaa minun kanssa.
4. On tummahiuksinen, ruskea- tai vihreäsilmäinen, kaunis, pituus 167-175cm väliltä, hoikka ja hento, herkkä, romanttinen, todella pienet rinnat A-kuppi.
5. On hyvä sängyssä ja hyvä edustamaan juhlissa yhdessä minun kanssa ja tukee minua, sillä minulla on raskas ja vaativa työ.
6. Ei halua lapsia, sillä en halua enkä aio siittää ketään.
7. On uskollinen ja rakastava vaimo.
8. Tottelee minua muttei ole liian alistuva vaan tasa-arvoinen.

Löydänkö unelmavaimoa täältä?[/QUOTE]

Olen mutta pituus ei täsmää ja blondikin olen. Lapsia en halua koska ne on tehty ja ikääkin on.

Yhteistyössä