Löytyisikö kivoja tossuvinkkejä päiväkotiin? :)

Isommilla lapsilla ei tossuja tuolla ole ollut ja koska eivät ole pakolliset niin en muista niitä juuri nähneenikään. Tuo kolmonen (2,5v) on kuitenkin sen verran menevämpi tapaus ja helposti riehaantuu muiden lasten seurassa joten jotkut tossut voisivat olla ihan hyvät, kotona heittää aina sukat pois ja on paljain jaloin.

Mutta löytyisikö siis linkkejä kivan näköisistä ja hyviksi todetuista tossuista? :)
 
"vieras"
Minä olen ostanut starchildin tossuja. Ekat ostin huutonetistä käytettynä testi mielessä ja tykästyin kovasti. Lapsetkin tykkäävät pitää tossuja ja valitsevat itse millaisella kuviolla olevat tossut ostetaan. Kotona ovat aina avojaloin. Samalla tavalla meneviä lapsia ovat ja sukat ovat vain tiellä.. Kesäisin menevät pihallakin avojaloin tai maksimissaan feelmaxin paljasjalkakengät jalassa jos on viimeämpi sää.
 
vieras#2
Niin ja miinuksena on vain tuo starchild tossujen hinta ja harvoin ovat alessa nettikaupoissa. Hyvällä tuurilla voi kirpparilta tai huutonetistä löytää alle 15 eurolla hyväkuntoiset.. Mutta se ovatko lasten mieleen just se kuvio ihana on sitten eri asia.. :D
 
[QUOTE="vieras";28806818]Minä olen ostanut starchildin tossuja. Ekat ostin huutonetistä käytettynä testi mielessä ja tykästyin kovasti. Lapsetkin tykkäävät pitää tossuja ja valitsevat itse millaisella kuviolla olevat tossut ostetaan. Kotona ovat aina avojaloin. Samalla tavalla meneviä lapsia ovat ja sukat ovat vain tiellä.. Kesäisin menevät pihallakin avojaloin tai maksimissaan feelmaxin paljasjalkakengät jalassa jos on viimeämpi sää.[/QUOTE]

Noihin tossuihin törmäsinkin heti kun rupesin netistä etsimään, on kyllä ihania kuvioita ja näköjään tarjouksessakin. Täytyy kysellä tytöltä mitä tykkää kunhan tuosta heräilee. :)
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28806818]Minä olen ostanut starchildin tossuja. Ekat ostin huutonetistä käytettynä testi mielessä ja tykästyin kovasti. Lapsetkin tykkäävät pitää tossuja ja valitsevat itse millaisella kuviolla olevat tossut ostetaan. Kotona ovat aina avojaloin. Samalla tavalla meneviä lapsia ovat ja sukat ovat vain tiellä.. Kesäisin menevät pihallakin avojaloin tai maksimissaan feelmaxin paljasjalkakengät jalassa jos on viimeämpi sää.[/QUOTE]

Nämä meilläkin ja on kyllä ihan parhaat...kalliit toki mutta kyllä hintansa väärti jos niitä koko ajan pitää. Neidin pk: ssa on tossupakko.
 

Yhteistyössä