Löyty sitten kasvain kaulasta

:hug:

Melkein 7v sitten anoppi kertoi minulle salaisuuden, että hänellä on kurkussa kasvain eikä halunnu vielä lapsilleen kertoa. Sillä oli silloin ääni melkein kokonaan pois. Mutta sen jälkeen se ei puhunu siitä eikä kukaan mukaan eikä se ole lääkärissä juossu niin kai se sitten oli hyvänlaatunen. :whistle: :)

hei ap, miun kaverilla oli tasan samanlainen vaiva. ja se oli epätavallisesti suurentunut kilpirauhanen joka sitte poistettiin. ja saman oireet oli ku sullaki. lisäksi vielä selittämättömiä kurkkukipuja, flunssaa jne...

:hug:

:hug: Ei varmasti ole helppoa. Tuloksien odottaminen taitaa olla se pahin aika.
Tuli mieleen sellainen juttu, kun exällä oli pari vuotta sitten eräs kasvain, joka leikattiin. Kyseessä on joku "kalan jäänne" joka joskus joillakin ihmisillä tulehtuu ja paisuu. Ihan hyvänlaatuinen kuitenkin. Siksi kerroin, että muistaisit, että niitä hyvänlaatuisiakin kasvaimia on vaikka kuinka paljon.

Keskiviikkona kai tutkivat ja ottavat jotain, en oikeen osannu kuunnella mitä sano kun jäin ihan suu auki siihen puhelimeen. aika kuitenkin keskiviikkona.
Vielä odottelen reuma yms. tuloksia, jos joku vastaava on niin voi nää jäsenkivut laittaa muun piikkiin. Pelottaa aika tavalla että on levinny joka paikkaan ja sen takia mulla nää kivut on. Enkä kyllä voi selvitä mitenkään.

Näkyykö verikokeissa esim. tulehdusarvoissa mitään jos sairastaa jotain vakavaa?

vieras
Jaksamisia sinulle. Sen verran niistä tulehdusarvoista voin omasta kokemuksesta sanoa että ei verikokeissa aina näy vaikka olisi pahakin tulehdus meneillään sillä itselläni kun todettiin haavainen paksusuolentulehdus ja se tulehdus todella jylläsi silloin niin verikokeissa ei näkynyt mitään hälyyttävää.

Jotenkin kun kertoilit noista erilaisista oireista tuli minulle mieleen fibromyalgia. Minulla se todettiin vastikään...sitä kun ei näy missään kokeissa vaan fibromyalgiaan erikoistunut lääkäri totesi sen. Tuo on erittäin monioireinen sairaus muttei hengenvaarallinen. Minä oireilin myös hyvin monella tapaa. Toivotaan nyt ettei se patti olekaan pahalaatuinen. Kuten joku tässä kertoikin, voi se olla hyvälaatuinen. Toivoa on olemassa :hug:

Yhteistyössä