Löytäisinköhän sinut täältä: HUOMIO KOKS:SSA JOULUN JÄLKEEN SYNNYTTÄNYT!!!

Olit valkealasta ja muistaakseni sun nimi oli Jenni! Oltiin huonekavereita ja tultiin superhyvin juttuun, kaduttaa, ettei vaihdettu numeroita!

Sait tytön 26.12. ja minä tulin huoneeseen seuraavana aamuan maha pystyssä odottamaan neljännen syntymään (käynnistykseen)! Meillä ei ollut huoneessa telkkaria joten jutustelemalla saatiin aika kulumaan paremmin :)

Jos näet tämän niin laita viestiä, olisi kiva kuulla kuulumisia ja jatkaa juttua vaikka facebookissa (muistan että sitä käytät)!! Jos joku tunnistaa Jennin valkealasta, niin vinkatkaahan, että huonekaveri osasto 8b:lta etsii! Kiitos :flower:
 
vikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta neljän äiti;23215384:
vielä koitan, Valkeala hoi!!! :wave:

Keksiikö joku miten muuten voisin koittaa tavoittaa kun sukunimi ei ole muistissa?? Valkeala ei kai iso paikka ole??
Vinkki:
Laita eniroon hakusanaksi Jenni, valkeala. Avaa sinne nimiä, sitten niiden kautta etsit facebookista?
Ei toki välttämättä löydy, mutta kannattaa yrittää :)
 
Ehdotus
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta neljän äiti;23215384:
vielä koitan, Valkeala hoi!!! :wave:

Keksiikö joku miten muuten voisin koittaa tavoittaa kun sukunimi ei ole muistissa?? Valkeala ei kai iso paikka ole??
Lähetä tekstiviesti Kouvolan Sanomien Napakat-osastoon... eihän sitä koskaan tiedä :)
 
"mie"
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta neljän äiti;23215384:
vielä koitan, Valkeala hoi!!! :wave:

Keksiikö joku miten muuten voisin koittaa tavoittaa kun sukunimi ei ole muistissa?? Valkeala ei kai iso paikka ole??
Eniron avulla löytyy valkealasta vain 13 Jenniä, joten jos jaksat ne kahlata läpi FB:n haussa, niin saattaa natsata, jos tälle Jennillä on profiilikuva, josta hänet tunnistat :)

Onnea "metsästykseen"!
 
[QUOTE="mie";23215419]Eniron avulla löytyy valkealasta vain 13 Jenniä, joten jos jaksat ne kahlata läpi FB:n haussa, niin saattaa natsata, jos tälle Jennillä on profiilikuva, josta hänet tunnistat :)

Onnea "metsästykseen"![/QUOTE]

Jotenkinko netistä katsoit? Tein kännykkähaun mutta sanoo, että liikaa osumia :( Pitää koittaa kaivella!
 
"mie"
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta neljän äiti;23215572:
Jotenkinko netistä katsoit? Tein kännykkähaun mutta sanoo, että liikaa osumia :( Pitää koittaa kaivella!
Joo, netistä, pitää vain olla ne Eniron tunnukset. Voin kyllä sulle näpytellä ne sukunimet tänne, jos haluut.
 
[QUOTE="mie";23215645]Joo, netistä, pitää vain olla ne Eniron tunnukset. Voin kyllä sulle näpytellä ne sukunimet tänne, jos haluut.[/QUOTE]

Minäkin nyt rekisteröidyin ja sain nimet... kuvt olivat vähän huonoja mutta taisin ehkä löytää etsimäni!! Kiitos vinkistä, minä höpelö en edes tajunnut itse :D
 
"mie"
Alkuperäinen kirjoittaja Kohta neljän äiti;23215793:
Minäkin nyt rekisteröidyin ja sain nimet... kuvt olivat vähän huonoja mutta taisin ehkä löytää etsimäni!! Kiitos vinkistä, minä höpelö en edes tajunnut itse :D
Hyvä juttu! Toivottavasti olisi etsimäsi henkilö :)
 

Yhteistyössä