"aurinko"
Mitähän niille nyt sitten tekisi? Olen virka-aikaan aina töissä, ei pääse pankkiin viemään korttia.
krotin haltija vaan saa maksaa sitten siitä kortista pankille lyötöpalkkion jos sen sinne vie. Jos tietäisin että jonkun teinin niin enpä viitsisi jos muuten saisin löydettyä ko ihmisen.Electronin takana on osoite jonne löytämänsä kortin voi postittaa.
Helpompaa toimittaa poliisille tai kortissa ilmoitettuun paikkaan. Sinä olet vastuussa luovuttaessasi löytyneen kortin jollekin muulle taholle.krotin haltija vaan saa maksaa sitten siitä kortista pankille lyötöpalkkion jos sen sinne vie. Jos tietäisin että jonkun teinin niin enpä viitsisi jos muuten saisin löydettyä ko ihmisen.
teineilla ja luusereilla onNo mulla aikuusella ihmisellä on Kelan koulumatkatukikortti ja visa electron.
No mikäs siinä nyt sellaista on et luuserin tekee?teineilla ja luusereilla on
Olipa hauskaa, mutta jotenkin odotettavaa. Mä näen töissä monella ihmisellä visa electroneja eivätkä he mitään luusereita ole. Tuon matkakortin voi saada kuka tahansa opintotuella opiskeleva aikuunen jolla on tarpeeksi pitkä koulumatka. Nih.teineilla ja luusereilla on
En mä ainakaa piilottele koska siinä on mustalla pohjalla niin komia helavyö!Voi hemmetti!Enpä oo tajunnu että visa electroniakin pitäs jotenkin piilotella ja hävetä...on täällä kyllä kummaa sakkia!
Eräs henkilö pitää electronia mukanaan, kentällä, tuolla työasioilla liikkuessaan, kun on aina riski että se varastetaan.no niinhän ne monet ajattelee. onhan täälläkin ollut aloituksia jossa kysytään että 'mitä ajattelet aikuisesta ihmisestä joka maksaa kaupan kassalla visa electronilla' ym.
Ja joo, itsellänikin on visa electron