Löysin aivan ihania kankaita netistä, mitäs tykkäätte?

UHU
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen retrofani, ja noi on kyllä ihania kankaita MUTTA mitä ihmettä mä näistä tekisin? Lapset poikia 2,5 v ja 5 v... Tai siis trikoot joo, mutta noi pv-kankaat.
Paitapuserot, tarhakassit, lelujen säilytyspussukoita, kesätakkeja, pussilakanoita, mitä vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Olen retrofani, ja noi on kyllä ihania kankaita MUTTA mitä ihmettä mä näistä tekisin? Lapset poikia 2,5 v ja 5 v... Tai siis trikoot joo, mutta noi pv-kankaat.
Paitapuserot, tarhakassit, lelujen säilytyspussukoita, kesätakkeja, pussilakanoita, mitä vaan...
Mä suunnittelin että teen ainakin verhot ja tyynyjä lastenhuoneeseen. Myös säkkituoliin harkitsin noista kankaista uusia päällisiä... :) Mä oon tehnyt joihin perusfarkkuihin kivoista retrokankaista taskuja tai ihan vain paikkoja. Yksistä farkuista otin takataskut pois ja tein samanmuotoiset ihanasta vintagekankaasta. Pitäis taas tehdäkin jotkut tommoset kun noi jäi pieneksi... Ja voishan sitä tehdä esim. muuten hyviin farkkuihin tommosesta kankaasta jatkopalat.

vieras
Kiitti vinkeistä. Mut mulla on kyllä kaapit täynnä vintagekankaita kauppa/tarha/lelukasseiksi. Paitapusertoita noi suostuu käyttämään vain kamalan kiristämisen päätteeksi. Ja takkejakin teen noista kirppislöydöistä muutenkin. Siis miten ihmeessä mä saisin itselleni perustelluksi et mun nyt vain pitää ostaa tuolta jotain...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Oi kun ihania!!! Mä haluun tän: http://malika-rosa.dk/shop/olivengroen-babyfloejl-1241p.html

Eikä kalliskaan, alle 20 e / metri. Paljonkohan noilla on postarit Suomeen? :)
Siis tämähän oli ompelupaketti joka sisältää tarvikkeet tuohon mekkoon.

UHU
Kiitti vinkeistä. Mut mulla on kyllä kaapit täynnä vintagekankaita kauppa/tarha/lelukasseiksi. Paitapusertoita noi suostuu käyttämään vain kamalan kiristämisen päätteeksi. Ja takkejakin teen noista kirppislöydöistä muutenkin. Siis miten ihmeessä mä saisin itselleni perustelluksi et mun nyt vain pitää ostaa tuolta jotain...
No joo, en oo minäkään vielä tilausta tehnyt. (Teko)syitä etsin minäkin :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Noita kankaita myy Suomessa Ottobre sekä sen yhteistyöliikkeet.
Ottobre myy Hilcon kankaita. Niitä on osa noista verkkokaupan kankaista, mutta ainakin ne minua kiinnostavat ovat sitten ihan muuta kuin Ottobren valikoimaa.

Yhteistyössä