Ei kun opettelemaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja eeve:Osa noista on niin ihania, että alkaa miettimään että täytyisi opetella tekemään itse jotain.
No niin munkin |OAlkuperäinen kirjoittaja MyyMuikkunen:Pitää nostaa tää...
Mun on pakko saada noita kankaita!!!
Paitapuserot, tarhakassit, lelujen säilytyspussukoita, kesätakkeja, pussilakanoita, mitä vaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen retrofani, ja noi on kyllä ihania kankaita MUTTA mitä ihmettä mä näistä tekisin? Lapset poikia 2,5 v ja 5 v... Tai siis trikoot joo, mutta noi pv-kankaat.
Mä suunnittelin että teen ainakin verhot ja tyynyjä lastenhuoneeseen. Myös säkkituoliin harkitsin noista kankaista uusia päällisiä... Mä oon tehnyt joihin perusfarkkuihin kivoista retrokankaista taskuja tai ihan vain paikkoja. Yksistä farkuista otin takataskut pois ja tein samanmuotoiset ihanasta vintagekankaasta. Pitäis taas tehdäkin jotkut tommoset kun noi jäi pieneksi... Ja voishan sitä tehdä esim. muuten hyviin farkkuihin tommosesta kankaasta jatkopalat.Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Paitapuserot, tarhakassit, lelujen säilytyspussukoita, kesätakkeja, pussilakanoita, mitä vaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen retrofani, ja noi on kyllä ihania kankaita MUTTA mitä ihmettä mä näistä tekisin? Lapset poikia 2,5 v ja 5 v... Tai siis trikoot joo, mutta noi pv-kankaat.
Kiitti vinkeistä. Mut mulla on kyllä kaapit täynnä vintagekankaita kauppa/tarha/lelukasseiksi. Paitapusertoita noi suostuu käyttämään vain kamalan kiristämisen päätteeksi. Ja takkejakin teen noista kirppislöydöistä muutenkin. Siis miten ihmeessä mä saisin itselleni perustelluksi et mun nyt vain pitää ostaa tuolta jotain...Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Paitapuserot, tarhakassit, lelujen säilytyspussukoita, kesätakkeja, pussilakanoita, mitä vaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen retrofani, ja noi on kyllä ihania kankaita MUTTA mitä ihmettä mä näistä tekisin? Lapset poikia 2,5 v ja 5 v... Tai siis trikoot joo, mutta noi pv-kankaat.
Siis tämähän oli ompelupaketti joka sisältää tarvikkeet tuohon mekkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Oi kun ihania!!! Mä haluun tän: http://malika-rosa.dk/shop/olivengroen-babyfloejl-1241p.html
Eikä kalliskaan, alle 20 e / metri. Paljonkohan noilla on postarit Suomeen?
No joo, en oo minäkään vielä tilausta tehnyt. (Teko)syitä etsin minäkinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitti vinkeistä. Mut mulla on kyllä kaapit täynnä vintagekankaita kauppa/tarha/lelukasseiksi. Paitapusertoita noi suostuu käyttämään vain kamalan kiristämisen päätteeksi. Ja takkejakin teen noista kirppislöydöistä muutenkin. Siis miten ihmeessä mä saisin itselleni perustelluksi et mun nyt vain pitää ostaa tuolta jotain...Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Paitapuserot, tarhakassit, lelujen säilytyspussukoita, kesätakkeja, pussilakanoita, mitä vaan...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen retrofani, ja noi on kyllä ihania kankaita MUTTA mitä ihmettä mä näistä tekisin? Lapset poikia 2,5 v ja 5 v... Tai siis trikoot joo, mutta noi pv-kankaat.
Ottobre myy Hilcon kankaita. Niitä on osa noista verkkokaupan kankaista, mutta ainakin ne minua kiinnostavat ovat sitten ihan muuta kuin Ottobren valikoimaa.Alkuperäinen kirjoittaja vv:Noita kankaita myy Suomessa Ottobre sekä sen yhteistyöliikkeet.
Oikeesti Pakko mennä kattomaan johonki kauppaan. Kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vv:Noita kankaita myy Suomessa Ottobre sekä sen yhteistyöliikkeet.
No höhAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ottobre myy Hilcon kankaita. Niitä on osa noista verkkokaupan kankaista, mutta ainakin ne minua kiinnostavat ovat sitten ihan muuta kuin Ottobren valikoimaa.Alkuperäinen kirjoittaja vv:Noita kankaita myy Suomessa Ottobre sekä sen yhteistyöliikkeet.
Mihin mekkoon?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis tämähän oli ompelupaketti joka sisältää tarvikkeet tuohon mekkoon.Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Oi kun ihania!!! Mä haluun tän: http://malika-rosa.dk/shop/olivengroen-babyfloejl-1241p.html
Eikä kalliskaan, alle 20 e / metri. Paljonkohan noilla on postarit Suomeen?