löysästä vatsanahasta...

• Viestiketjun aloittaja mämmiämmä
  • Ensimmäinen viesti
mämmiämmä
tulipa tälläinen mieleeni tosta vatsanahan venymisestä nyt ku toista odotan, että jos tulee vähemmän painoa vaikka toisessa raskaudessa kuin ekassa niin palautuuko vatsanahkakin nopeammin? mulla tuli ekasta turvotusta joku 10kiloo ja toiset 10kiloo seuras vielä synnäriltäki kotio eli koko raskauden aikana tuli aika mukavasti painoa :D vaikka noi loputkin 10kiloo lähti nopeasti pois ku pääsi normaalisti liikkumaan niin vatsanahan palautuminen oli ainakin omasta mielestäni tosi hidasta, sai kyllä kunnolla tehä vatsiksii ja oikeestaan vasta yli vuoden jälkeen synnytyksestä alkoi näyttämään itseltään ja maha olla "kiintee" ja vieläki ois ollu tekemistä mutta aloin oottaa tätä toista =) niin siis haluisinki kysellä teiltä että onks teillä ollu vatsanahan palautuminen nopeempaa ekassa tai tokassa raskaudessa? ja paljon tuli painoa raskauksissa?

mämmiämmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:40 Töllin Ruusa kirjoitti:
Mulle tuli kiloja 6-10, ja kaikista neljästä raskaudesta nahka on palautunut yhtä huonosti. :)

Nyt se alkaa olla kohtuukunnossa. (nuorin puolitoistavuotias)
muitakin joilla ei oo ollu maha timminä ihan parissa kuukaudessa =) :flower: mulla on nyt tullu paaaljon vähemmän kiloja ku esikoisesta mutta eipä taida sitten paljoakaa vaikuttaa toi kilojen tuleminen tohon masun palautumiseen, on edessä taas kova homma :D

Mulla tuli ekassa painoo jotain 20 kg mutta vatsa palautu suht nopeesti vaikka kiloja jäikin 13 synnytyksen jälkeen.Tokassa painoa ei tullu kun vähä reilu 10 kg mutta se maha oli jotain kamalaa.Jäi roikkumaan tosi pahasti tokan jälkeen.Nyt odotan kolmatta ja oikeesti pelottaa et roikkuuko maha kenties polvissa.

mämmiämmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 20:50 vieras kirjoitti:
Mulla tuli ekassa painoo jotain 20 kg mutta vatsa palautu suht nopeesti vaikka kiloja jäikin 13 synnytyksen jälkeen.Tokassa painoa ei tullu kun vähä reilu 10 kg mutta se maha oli jotain kamalaa.Jäi roikkumaan tosi pahasti tokan jälkeen.Nyt odotan kolmatta ja oikeesti pelottaa et roikkuuko maha kenties polvissa.
vähän kyllä pelottaa muakin et millanen maha tän jälkeen :/ mutta ehkä se ajan kanssa ja kovalla työllä menee taas pikkuhiljaa kuoseihin =)

Nostelen, kun mullakin kiinnostaa että kuinka se vatsanahka siitä sitten palautuu ja joutuuko tekeen hulluna töitä? Tietenkin kaikkien kudokset ja ihot ovat erillaisia, mutta onko se vähän niinku sääntö, että vatsalihaksia on tehtävä hulluna jotta saa vatsan samanlaiseksi kuin ennen?

Ja joutuuhan tässä vissiin aika rauhassa tuon kuntoilun ja vatsalihasten kanssa ottamaan ainakin kuulemani mukaan noin pari kuukautta synnytyksestä.. pitääkö paikkaansa?

Vaikka tuskin tämä laihdutus ja vatsanahka tosiaan on siinä ensimmäisten vauvakuukausien aikana päällimmäisenä asiana tosiaan :LOL:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:07 Moonlight-80 kirjoitti:
Nostelen, kun mullakin kiinnostaa että kuinka se vatsanahka siitä sitten palautuu ja joutuuko tekeen hulluna töitä? Tietenkin kaikkien kudokset ja ihot ovat erillaisia, mutta onko se vähän niinku sääntö, että vatsalihaksia on tehtävä hulluna jotta saa vatsan samanlaiseksi kuin ennen?

Ja joutuuhan tässä vissiin aika rauhassa tuon kuntoilun ja vatsalihasten kanssa ottamaan ainakin kuulemani mukaan noin pari kuukautta synnytyksestä.. pitääkö paikkaansa?

Vaikka tuskin tämä laihdutus ja vatsanahka tosiaan on siinä ensimmäisten vauvakuukausien aikana päällimmäisenä asiana tosiaan :LOL:
Eihän nahka varsinaisesti palaudu, vaikka treenaisit koko ajan.

:D

Kiinteytyy hissukseen, onneksi.

(tuskin kokonaan milloinkaan)

mämmiämmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 21:07 Moonlight-80 kirjoitti:

mulla saatto osaks tohon palautumisen hitauteen liittyä kans se et mulla "revähti" noi vatsalihakset joten en uskaltanu alottaa vatsisten tekemistä ku vasta joskus puolvuotta synnytyksen jälkeen. ja kyllä niitä sai tosiaankin tehä :D eikä maha vieläkään ollu samanlainen ja nyt se jo joutuu uudestaan venymään. mutta kyllä mä uskon noihin jumppiin ja varsinkin just vatsalihasten tekoon, että tänki jälkeen aion uurastaa että saan masun takas. toivottavasti ei nyt paljon hankalaa ja hitaampaa olisi toi nahan palautuminen :/

Mulla palautu ensimmäisestä tosi nopeasti n. 1 kk ja kaikki kilotkin hävis. Mutta, mutta tän toisen kanssa ei olekaan niin helppoa, maha senkun roikuu ja läski tytisee vaikka painoa ei ollut raskaana yhtään enempää kuin ensimmäisessä raskaudessa.

Kyllä ottaa päähän, kesä tulossa ja kaikki vaatteet pieniä, enkä haluaisi ostaa uusia kun haaveilen laihtuvani :snotty:

rivera
Ei ehtinyt vatsanahka palautua entiselleen kun se jotenkin mystisesti täyttyi läskistä :headwall: :headwall:
pitäisköhän muuten tehdä ihan oma, uusi aloitus tästä mysteeriosta, kun aina väillä on noita yliluonnollisia juttuja muitakin.... :D

Yhteistyössä