saa lauteet kyllästeen siinä samalla.Suihkun kautta. Kuivana mennessä olo on tietty erilainen, mutta voihan itsensä vaikka kuivata suihkun ja löylyjen välissä.
Tosi kiva, kun pintalika valuu hien mukana lauteille. :x
pärähtää niin löylyt kuin suihkukin paremmin kun menee kuivana.Vaan olipa kiva seurata miten äkkiä rupeekaan hikeä puskemaan ja ihana mennä sitten suihkuun,niinkuin ois kovankin treenin tehnyt
Mun mieheni on ainakin töiden jälkeen niin musta, että väri ei lähtisi lauteista ikinä.saa lauteet kyllästeen siinä samalla.
Ei taida iholla elää sellaisia ekstremofiilejä jotka selviäisi löylyistä, eli ainakaan mitään sellaista haittaa siitä tuskin on.
Nokikolari?Mun mieheni on ainakin töiden jälkeen niin musta, että väri ei lähtisi lauteista ikinä.
Sellainenhan niiden lauteiden pitääkin olla, että niissä on käytön jäljet.. kunhan ei jarrujäljet.Mun mieheni on ainakin töiden jälkeen niin musta, että väri ei lähtisi lauteista ikinä.
Eikö se käytä töissä vaatteita ollenkaan?Mun mieheni on ainakin töiden jälkeen niin musta, että väri ei lähtisi lauteista ikinä.
Käyttää, mutta ei sillä mitään sukelluspukua ole yllä, joten lika pääsee kyllä sisään kauluksesta, hihansuista jne.Eikö se käytä töissä vaatteita ollenkaan?