ärsytys ku ensin mainostavat et 11.12. liv alkaa näkyä koko maassa ja sit lukee livtv.fi sivulla et siirtyny kanavapakettiin E joka ei rovaniemeä ylempänä näy :kieh: |O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hh:Ei meillä mitään kanavapakettia oo. Just asensin kanavat uudestaan,ni näkyy vallan mainiosti =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Kokeile päivittää kanavat uudelleen, jos sit näkyisi?
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Kokeile päivittää kanavat uudelleen, jos sit näkyisi?
ei näy..
Liv kuuluu nyt kanavanippuun E, ja sen näkyvyysalueet voit tarkistaa täältä: www.digitv.fi
ja tuolta ku valitsee kanavanippu E:n näkyvyyden niin Rovaniemen alue on pohjoisin missä näkyy
Alkuperäinen kirjoittaja storm:Eikö liv muka näy koko maassa?? Taas minulla aukko sivistyksessä! Olenkin ihmetellyt mikä vanhempien boxissa on ollut vikana kun minulla on aina liv näkynyt mutta heillä näkyy vain osan päivästä
Alkuperäinen kirjoittaja storm:Eikö liv muka näy koko maassa?? Taas minulla aukko sivistyksessä! Olenkin ihmetellyt mikä vanhempien boxissa on ollut vikana kun minulla on aina liv näkynyt mutta heillä näkyy vain osan päivästä
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja storm:Eikö liv muka näy koko maassa?? Taas minulla aukko sivistyksessä! Olenkin ihmetellyt mikä vanhempien boxissa on ollut vikana kun minulla on aina liv näkynyt mutta heillä näkyy vain osan päivästä
antennitalouksissa se näkyi ennen vain puolipäiväisenä.
kuten monet muutkin kanavat, etenkin plusTV:n maksukanavat. sitä vaan ei kerrota ostaessa että asiakas saa puolikkaita kanavia
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja storm:Eikö liv muka näy koko maassa?? Taas minulla aukko sivistyksessä! Olenkin ihmetellyt mikä vanhempien boxissa on ollut vikana kun minulla on aina liv näkynyt mutta heillä näkyy vain osan päivästä
juu siis ennen näky koko maassa, mut antennitalouksissa vaan 10-14 arkisin (kaapelikanava) ja nyt sit kehuivat et alkaa näkyä kaikille, mut eipä vaan alkanukaan |O
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja storm:Eikö liv muka näy koko maassa?? Taas minulla aukko sivistyksessä! Olenkin ihmetellyt mikä vanhempien boxissa on ollut vikana kun minulla on aina liv näkynyt mutta heillä näkyy vain osan päivästä
antennitalouksissa se näkyi ennen vain puolipäiväisenä.
kuten monet muutkin kanavat, etenkin plusTV:n maksukanavat. sitä vaan ei kerrota ostaessa että asiakas saa puolikkaita kanavia
Alkuperäinen kirjoittaja -mila:ehkä ne ei oo vielä päivittäny sinne sitä kanavanipun näkyvyyttä, jos sitäkin laajennetaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Hain just kanavat uudelleen, eikä löytänyt liviä ollenkaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muurrr:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Hain just kanavat uudelleen, eikä löytänyt liviä ollenkaan.![]()
Sama!!! Liv oli kanavaluettelossa, mutta näkyi vaan mustaa. Livin sivuilla luki, että hae kanavat uudestaan niin näkyy, NYT KATOSI KOKO KANAVA LISTALTA!!! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja muurrr:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Hain just kanavat uudelleen, eikä löytänyt liviä ollenkaan.![]()
Sama!!! Liv oli kanavaluettelossa, mutta näkyi vaan mustaa. Livin sivuilla luki, että hae kanavat uudestaan niin näkyy, NYT KATOSI KOKO KANAVA LISTALTA!!! :kieh: