liukuvoide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
olinpa positiivisesti yllättynyt kun tämän vuoden äitiyspakkaukseen oli laitettu liukuvoidekin. Meinaan luulenpa että sille on monelle käyttöä kun limakalvot kaikesta kiihottumisesta huolimatta pysyvät kuivana kuin hiekkapaperi.
Onkohan tämä asia ollut tähän asti jonkinlainen tabu kun se nyt vasta on päässyt pakkaukseen :whistle:
Milloin muuten kondomit tulivat pakkaukseen??

tän uusimman 2005 pakkauksen oisin mäki halunnu. helmikuussa sain vauvan ja harmi sain 2004 pakkauksen.uusimmassa on muutenki vaatteet paljo kivemmat. ei oo pelkkiä potkuhousuja et on niitä puoli housujaki. 04 pakkauksessa liikaa potkuhousuja. en oo käyttäny oikeestaa ollenka...nii ja liukuvoideki on tosi hyvä juttu. harmi vaa ku en saanu.. no mutta saahan niitä kaupasta mut kummaku ei oo aikasemmin keksitty.

mä olin tyytyväinen vuoden 2004 pakkaukseen,mutta niitä puoli potkareita ois saanu siinäki olla.. ei ollu liukuvoidetta edellisessä,eipä tuo niin haitannu,ku voide kaupassa maksa paljookaan,enään sitä onneks ei tarvii... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2005 klo 15:09 äityli kirjoitti:
tän uusimman 2005 pakkauksen oisin mäki halunnu. helmikuussa sain vauvan ja harmi sain 2004 pakkauksen.uusimmassa on muutenki vaatteet paljo kivemmat. ei oo pelkkiä potkuhousuja et on niitä puoli housujaki. 04 pakkauksessa liikaa potkuhousuja. en oo käyttäny oikeestaa ollenka...nii ja liukuvoideki on tosi hyvä juttu. harmi vaa ku en saanu.. no mutta saahan niitä kaupasta mut kummaku ei oo aikasemmin keksitty.

mä oon potkuhousuja käyttäny yökkärinä!! =)

Yhteistyössä