liukuuko kondomi peniksellä?

• Viestiketjun aloittaja nimmari
  • Ensimmäinen viesti
nimmari
Onko teillä kellään neuvoja tai niksejä minun ongelmaan? Ongelma on siinä, että jonkun aikaa yhdynnän aloittamisen jälkeen, kondomi alkaa ikään kuin liukumaan eteenpäin ja peniksen päähän jää "pussi". Poistan aina ilman kondomin "siemenneste pussista", ja peniksen koossa ei ole asian kanssa tekemistä. Penis on keskivertoa suurempi ja naisen pimppi/pyllyreikä on mitä on, siis kireydestään :)

Eli onko kellään vastaavaa ongelmaa kondomia käyttäessä? Pääasiassa halutaan käyttää anaaliseksissä kondomia, mutta kyllä ottaa päähän kuin jatkuvasti täytyy vetää kullin ulos ja asettaa kondomin paremmin.

Kiitos!

vierailija
Olen kokeillut eri merkkisiä kortsuja ja ainakin minä olen huoimannut eroja ihan normi kortsuissa. Toiset pysyy paremmin päällä, esim. Sultan Conture alkaa luistamaan pois päältä ja roikkuu jo lyhyen nainnin jälkeen. Mondos kortsut tuntuu pysyvän paremmin päällä ja niitä olemme viimeaikoina käyttäneet. Lienee yksilöllistä tuo luistaminen ja kannattaa kokeilla eri merkkejä.

vierailija
Käytin kondomia pari vuotta, kun vaimo lopetti ehkäisyn. Hommasin vasektomian ja seksi helpottui huomattavasti.

Kondomeista. Minulla ei kondomin kanssa, kun tuntoherkkyys ei esinahan puuttumisen vuoksi, näin vanhempana ole enää niin hyvä, tule orgasmi helposti. Tästä seuraa se että tarttee jyystäö sen kortsun kanssa vielä "tuplasti" ja se hankaa lisää tuntoa pois. Kortsut just alkaa rullaantuun jne . Ja sitte vituttaa

Yhteistyössä