Marketeissa en oo nähnyt mutta lelukaupoissa ainakin BR-lelut ja Toy"R"us myyAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:m.mehiläinen..saakohan noita ihan marketeistakin?
Marketeissa en oo nähnyt mutta lelukaupoissa ainakin BR-lelut ja Toy"R"us myyAlkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:m.mehiläinen..saakohan noita ihan marketeistakin?
Mutta silti mä en kehtais pyytää puolta enemmän huutonetissä jostain, tai jotenkin kuulostaa "huijaukselta" siinä mielessä, kun kaikki ei näköjään tiedä mitä ne kaupassa maksaaAlkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:Onhan tuo, mut mä ajattelin säästää (kun aikaisemmin on ollut sellainen itse täytettävä niin hintaa siihenkin on tullu ) ja tuossa on 3 hahmoa jotka jo kaupassa on 3,50e /kpl (eli niille tulisi hintaa 10,50 ) + sitten se muu tilpehööri.Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:Hirveen hintanen
Niitä myydään Raision Myllyssä.Alkuperäinen kirjoittaja somat:tieetääkö kukaan missä myydään niitä joulukalenterita jos joku tietää niin voiko joku sanoo meille
Hobbyhalli ainakin myyAlkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen;13330125:Onhan tuo, mut mä ajattelin säästää (kun aikaisemmin on ollut sellainen itse täytettävä niin hintaa siihenkin on tullu ) ja tuossa on 3 hahmoa jotka jo kaupassa on 3,50e /kpl (eli niille tulisi hintaa 10,50 ) + sitten se muu tilpehööri.