Listeria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Käytiin tänään markkinoilla ja mulla oli ihan hirveä nälkä. Ostin sitten eräästä kojusta ranskalaiset (rasvassa keitetyt) mutta kun sain ne niin ne ei olleet tulikuumat, vaan sellaiset heti syötävät. En ajatellut sillä hetkellä asiaa enempää, nyt vasta myöhemmin tuli mieleen listeria. Pelottaa ihan kamalasti, onhan nekin pakastevihanneksia ja jos ei olleet tarpeeksi kuumat. Pari minuuttia olivat siellä keittimessäkin vaan. Tietääkö joku muuten mikä se paikka on johon voi tällaisissa asioissa soittaa ja kysyä neuvoa (ei siis neuvola), joku tietopankki se oli, mutten muista ollenkaan sitö nimeä. Nyt olen siis rv 7 ja pelkään hirveästi keskenmenoa :(

Tietääkö joku silti mikä se tietopankki tms on mihin vois soitella ja vielä varmistaa? Silti mua huolestuttaa :( Kauheeta tää raskausaika, ekassakin pelkäsin ihan kaikkea, nyt olen vähän sentään rennompi, mutta tämä alkoi huolettaa ihan tosissaan. En halua menettää pikkuista, etenkään oman tyhmyyden takia...

Sulla taitaa olla edessä 9 pitkää ja pelokasta kuukautta jos pelästyt ihan kaikkea. Hei kiehuvassa rasvassa keitetyt ranskalaiset...
Tuskin sua rauhoittaa vaikka jossain neuvontapuhelimessa sulle sanottaisiinkin ettei hätää oo, mietit varmaan et jospa kuitenkin.
Otahan nyt rauhallisesti.

Tietääkö joku silti mikä se tietopankki tms on mihin vois soitella ja vielä varmistaa? Silti mua huolestuttaa :( Kauheeta tää raskausaika, ekassakin pelkäsin ihan kaikkea, nyt olen vähän sentään rennompi, mutta tämä alkoi huolettaa ihan tosissaan. En halua menettää pikkuista, etenkään oman tyhmyyden takia...

Voithan soittaa terveysneuvontaan, on ilmainen ja sairaanhoitajat päivystää 24/7.

Kiitti rohkaisuista. Toivottavasti siitä ei mitään sitten saa. Ja kyllä, edessä on monta pitkää kk kun saa pelätä :/ Mut minkäs itselleen mahtaa, varsinkin kun ei ole tää lasten saanti ollut mikään itsestäänselvyys.

Yhteistyössä