*****Listataas tähän asioita jotka ei vois vähempää kiinnostaa!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
urheilu
mopot
autot
miehet
avioliitto
ok-talot
liha
uskonnot
luumukiisseli
mämmi
rahka
pasha
toimintaleffat
musikaalit
imetys
ehkäisy
vauvat
häät
majoneesi
poikatukka
tanssi
kraavikala
huumeet
napalävistys
spagettitopit
huoramuoti
rillit
mariskoolit
huutis
brad pitt
harry potter
taru sormusten herrasta
fantasia elokuvat
mammakerhot
vauvauinti
muskarit

vieras
Äidit, jotka eivät puhu mistään muusta ku omasta kakarastaan, sen kakkaamisesta, hampaiden tulosta jne. Samat äidit jotka puhuvat muumimukeista, marimekosta, keittiövälineistä ynnä muusta jonnin joutavasta.

Urheilu, lukuun ottamatta showpainia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Äidit, jotka eivät puhu mistään muusta ku omasta kakarastaan, sen kakkaamisesta, hampaiden tulosta jne. Samat äidit jotka puhuvat muumimukeista, marimekosta, keittiövälineistä ynnä muusta jonnin joutavasta.

Urheilu, lukuun ottamatta showpainia.
Muuten hyvä lista paitti mua ei nakkaa showpaini yhtään.

no huh
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
urheilu
mopot
autot
miehet
avioliitto
ok-talot
liha
uskonnot
luumukiisseli
mämmi
rahka
pasha
toimintaleffat
musikaalit
imetys
ehkäisy
vauvat
häät
majoneesi
poikatukka
tanssi
kraavikala
huumeet
napalävistys
spagettitopit
huoramuoti
rillit
mariskoolit
huutis
brad pitt
harry potter
taru sormusten herrasta
fantasia elokuvat
mammakerhot
vauvauinti
muskarit
Ootko ihan kerännyt listaa ja odottanut et joku aloittais tämmösen pinon? Vai ihanko annoit tulla sydämen täydeltä ;) Oiskohan kiinnostusten lista ollu noin pitkä???

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
Ootko ihan kerännyt listaa ja odottanut et joku aloittais tämmösen pinon? Vai ihanko annoit tulla sydämen täydeltä ;) Oiskohan kiinnostusten lista ollu noin pitkä???
:D Ihan sydämmen pohjasta vaan, ja tulis vielä lisääkin monta sivua jos oikein antautuisin aiheelle.. :LOL:
Kiinnostusten lista jäis kyllä hyvin minimaaliseksi. :'(

no huh
Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
:D Ihan sydämmen pohjasta vaan, ja tulis vielä lisääkin monta sivua jos oikein antautuisin aiheelle.. :LOL:
Kiinnostusten lista jäis kyllä hyvin minimaaliseksi. :'(
Kunhan et koko palstaa jumita listallasi :D Osaan peesi täältäkin. On se vaan niin et se kiinnostusten lista ois todella vaikeempi keksiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Ikkunoiden pesu :D
Niinpä.
Systerini pesi tänään meiän ikkunat.
Olen elämässäni pessyt ite vain kerran ikkunat, sillonkin vaan yhden muistaaksein.
Pesispä munkin systeri meidän ikkunat. Valitettavasti se tuskin ryhtyis hommaan alle 300 euron tuntitaksan :whistle:
Sylettävää paskahommaa.

Television ohjelmatarjonnasta löytyy montakin sellaista ohjelmaa, jotka eivät voisi minua vähempää kiinnostaa, kuten vaikkapa BB, Salkkarit, Pelkokerroin, sellaiset ohjelmat jossa studioyleisön edessä mässäillään ihmisten ongelmilla, Formulat, nyrkkeilymatsit..
Yksityiskohtaiset kertomukset toisten ihmisten seksielämästä, pakkojuhlinnat-,enkä tarkoita yksin ryyppämistä, marttyrirsosollit ja erään nimeltä mainitsemattoman ja sukulaissuhdetta julkisanomattoman ihmisen pahansuovat tarinat toisista ihmisistä. ( tämä henkilö ei tosin ole oikeastaan minun sukulaiseni. Mutta muun perheen on)

:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Television ohjelmatarjonnasta löytyy montakin sellaista ohjelmaa, jotka eivät voisi minua vähempää kiinnostaa, kuten vaikkapa BB, Salkkarit, Pelkokerroin, sellaiset ohjelmat jossa studioyleisön edessä mässäillään ihmisten ongelmilla, Formulat, nyrkkeilymatsit..
Yksityiskohtaiset kertomukset toisten ihmisten seksielämästä, pakkojuhlinnat-,enkä tarkoita yksin ryyppämistä, marttyrirsosollit ja erään nimeltä mainitsemattoman ja sukulaissuhdetta julkisanomattoman ihmisen pahansuovat tarinat toisista ihmisistä. ( tämä henkilö ei tosin ole oikeastaan minun sukulaiseni. Mutta muun perheen on)

:D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:

:D :D :D
Enpä ole koskaan tainnut täällä törmätä näin lojaaliin ilmaukseen tästä kysyisestä henkilöstä :D

Yhteistyössä