Minka maalaisia nimia nuo on?Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Samiq ja Oko
Miten ylipäätään sitten viitsit tänne muutakaan kirjoittaa? Esimerkiksi jos lapsesi nimi olisi Eetu, ei se kuule nimenä ole ainoa laatuaan. Ei sen sun lasta "paljasta" kuten ei suakaanAlkuperäinen kirjoittaja Sininen:Minä en laita lasteni nimiä nettiin.
On se aivan eri asia. Lapseni ei ole antanut lupaansa henkilötietojensa (edes nimensä) paljastamiseen netissä ja kunnioitan tätä asiaa. Paljastakoon itse sitten kun on sen ikäinen, että haluaa sen tehdä, jos haluaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Hahaha:Miten ylipäätään sitten viitsit tänne muutakaan kirjoittaa? Esimerkiksi jos lapsesi nimi olisi Eetu, ei se kuule nimenä ole ainoa laatuaan. Ei sen sun lasta "paljasta" kuten ei suakaanAlkuperäinen kirjoittaja Sininen:Minä en laita lasteni nimiä nettiin.
Mekin mietittiin ensin Kristiania, mutta päädyttiin ThomasiinAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Kristian
Otava on huippunimi!Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:nyt joku tuttu kyllä minut tunnistaa... meillä on Petrus ja Otava
Meiltäkin löytyy MiikaAlkuperäinen kirjoittaja nelly83:Meiltä löytyy Miika :heart:
No nyt on kyllä ollu kangashenkselit pienenä jollain...Alkuperäinen kirjoittaja Sininen:On se aivan eri asia. Lapseni ei ole antanut lupaansa henkilötietojensa (edes nimensä) paljastamiseen netissä ja kunnioitan tätä asiaa. Paljastakoon itse sitten kun on sen ikäinen, että haluaa sen tehdä, jos haluaa =)Alkuperäinen kirjoittaja Hahaha:Miten ylipäätään sitten viitsit tänne muutakaan kirjoittaa? Esimerkiksi jos lapsesi nimi olisi Eetu, ei se kuule nimenä ole ainoa laatuaan. Ei sen sun lasta "paljasta" kuten ei suakaanAlkuperäinen kirjoittaja Sininen:Minä en laita lasteni nimiä nettiin.