Listataanpa tähän miksi teitä on haukuttu palstalla tmv. Tuli tosta snobiavauksesta mieleen..

• Viestiketjun aloittaja "huijari"
  • Ensimmäinen viesti
No siis tota... Mä en muista.
Muistan, että on haukuttu joksikin joskus jokusen kerran, mutta en nyt kuollakseni saa päähäni mitä ne jutut oli, ja mistä syystä vai ilman syytä.

Olis vissiin pitäny ottaa vakavammin. Sniif.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Tiivistettynä on sanottu propagandaa levittäväksi imetysfanaatikoksi. Siihen titteliin riittää jopa linkin tarjoaminen imetysaiheiselle foorumille :whistle:

Ja se jäi mieleen kun joku vikisi mun leuasta ettei sellasta voi olla, taisi olla puhe jostain kuvanmuokkauksesta (?) :D

"vierailija"
eräs palstan läski teki kyllä aika läpinäkyvän tempun kerran kuvaketjussa, kun kuvani jälkeen jossa olin ehostettu, hän kaivoi jostain aijemmilta sivuilta jonkun meikittömän peikon ja alkoi pitkin lausein ylistää hänen kauneuttaan :D ei ollenkaan läpinäkyvää? :D että katkeruus ja kateus paistoi kauas asti. minä kun olen laiha ja hyvännäköinen, kaunis. ja ihan oikeasti ilman paksua meikkikerrosta, mutta tykkään silti laittaa joskus hienon silmämeikin. ripsaria ja ehkä rajaus joka saa silmät näyttämään kissamaisilta.
ai että se oli siis kauheeta tälle eräälle :D muahahah

Ei niin mitään muistikuvaa. Eli ei varmaankaan koskaan olla isketty vyön alle, kun ei ole mitään jäänyt mieleen. Eli ihan vaan semmoista peruslässytystä olen vaan saanut itsestäni kuulla.

"vieras"
[QUOTE="vierailija";26750703]eräs palstan läski teki kyllä aika läpinäkyvän tempun kerran kuvaketjussa, kun kuvani jälkeen jossa olin ehostettu, hän kaivoi jostain aijemmilta sivuilta jonkun meikittömän peikon ja alkoi pitkin lausein ylistää hänen kauneuttaan :D ei ollenkaan läpinäkyvää? :D että katkeruus ja kateus paistoi kauas asti. minä kun olen laiha ja hyvännäköinen, kaunis. ja ihan oikeasti ilman paksua meikkikerrosta, mutta tykkään silti laittaa joskus hienon silmämeikin. ripsaria ja ehkä rajaus joka saa silmät näyttämään kissamaisilta.
ai että se oli siis kauheeta tälle eräälle :D muahahah[/QUOTE]

Soita Paranoid?

"vieras"
[QUOTE="vieras";26749499]ruma, down, vammainen, pygmi, tekopyhä, kusipää, prinsessa

Toivottavasti teillä on nyt helpompaa kun en enää palstaile.[/QUOTE]

Selkeästi olet P-Esteri. Käyt kuitenkin kurkkimassa täällä?

Alkuperäinen kirjoittaja mikä lie;26749991:
Mua naurattaa tää musta/harmaa jaottelu palstalla, missä sen valitseminen on mahdollista.

Se ei poista rehellisyyttä, jos täällä ei halua mustua. Pidän harmaita monella tapaa järkevämpinä. En esim. ymmärrä tarvettasi tuoda koko elämä tänne??
Min elämästä on palstalla joku häviävän pieni osa. :p

Ehkäpä jotain 1-2 % luokkaa. :)

Kyllä mie haluan joitain tähtihetkiä silti teitinki kaa jakaa. :heart: Osa min perhettä kuitee ;)

[QUOTE="huijari";26749369]Mua haukuttiin huijasiksi kun en muista Graduni arvosanaa. En voi palstan mukaan täten olla valmistunut yliopistosta, koska en sellaista mukamas muista.

Mutta en edelleenkään muista ja KYLLÄ, olen valmistnut. :)[/QUOTE]

No en kai minä nyt noin paha ole!?!

Ei tähän mennessä kukaan sanonut poikkipuolista. Tai sitten oon ollut niin hellokittyitkupotkuraivarikänneissä kotona etten ole tajunnut kettuilua (tai suoraa puhetta). Odotan toki mielenkiinnolla (not) mitä musta keksitään ajan mittaan.

Yhteistyössä