Listataanko hyviä drinkkejä?

una
Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Onko mansikkamargarita makeaa vai kitkerää? Vihaan viinejä ja muita myrkyn makuisia hirvityksiä. Makeat juomat on ihania. Caipiroska ja vodkasprite on mun yleisimmin ottamat.
Mun mielestä se on makeaa :p
joo makiaa se on. ja parasta kun on tehty oikeista mansikoista eikä mistään esanssilitkuista/mehuista
 
Viimeeksi viime vuonna oon drinksuja litkiny ja sillon ainakin maistu hyvin:
* Kelkka / Pulkka ( ainut ero on appelsiini mehun vaihto ananasmehuun Pulkassa )
* Auringon lasku
* Pina colada maistui kans yhdes välissä
*Mansikka margarita on myös nam,ei voi vaan juoda liian nopeesti ku aivot jäätyy muuten.. :xmas:

*mustikkashotit on myös super hyviä,niitä tuli kumottua myös useampi baari reissuilla...:)
 
una
Alkuperäinen kirjoittaja millanen:
Viimeeksi viime vuonna oon drinksuja litkiny ja sillon ainakin maistu hyvin:
* Kelkka / Pulkka ( ainut ero on appelsiini mehun vaihto ananasmehuun Pulkassa )
* Auringon lasku
* Pina colada maistui kans yhdes välissä
*Mansikka margarita on myös nam,ei voi vaan juoda liian nopeesti ku aivot jäätyy muuten.. :xmas:

*mustikkashotit on myös super hyviä,niitä tuli kumottua myös useampi baari reissuilla...:)
AAAAAAAHHHHHHHHHH!! mustikkashotit on must have! hitto - kiitti ku muistutit. aion noita tilaa huomen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja millanen:
Viimeeksi viime vuonna oon drinksuja litkiny ja sillon ainakin maistu hyvin:
* Kelkka / Pulkka ( ainut ero on appelsiini mehun vaihto ananasmehuun Pulkassa )
* Auringon lasku
* Pina colada maistui kans yhdes välissä
*Mansikka margarita on myös nam,ei voi vaan juoda liian nopeesti ku aivot jäätyy muuten.. :xmas:

*mustikkashotit on myös super hyviä,niitä tuli kumottua myös useampi baari reissuilla...:)
Joo, mustikkashotit on iihan parhaita! tai riippuu vähän paikasta :p ainoa shotti, mitä voin juoda oksentamatta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Sex on the Beach ja Cosmopolitan :D
Ja tietty valkovenäläinen :D
jep, valkovenäläinen on sellanen perushyvä, jota on tilattava :D
Sit Horna-shotti tais olla hyvä... Long Island tea on kans hyvä sit kun on jo oikeasti humalassa eikä maista alkoholia :snotty:
ja sen jälkeen on tosi humalassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Sex on the Beach ja Cosmopolitan :D
Ja tietty valkovenäläinen :D
jep, valkovenäläinen on sellanen perushyvä, jota on tilattava :D
Sit Horna-shotti tais olla hyvä... Long Island tea on kans hyvä sit kun on jo oikeasti humalassa eikä maista alkoholia :snotty:
ja sen jälkeen on tosi humalassa :D
Juu :D
 

Yhteistyössä