Listataanko asioita, joista miehesi AINA (mäkättää) sulle

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mv
Mies ei ikinä mäkätä inhottavasti, mutta ystävällisesti huomauttaa joskus näistä:

- olen tiskannut huolimattomasti
- olen leikannut kynsiä "väärissä paikoissa" eli kynnen palasia löytyy lattialta, vaikka olen mielestäni siivonnut ne pois
- kuljetan pikkukiviä lahkeissani sisälle enkä siivoa niitä pois, naarmuttavat parkettia
- en suorista pyykkejä kunnolla, kun asetan niitä kuivumaan
- olen liian kärsimätön monissa asioissa ja sen takia esim. ryssin käytännön asioita
- en kysy tarpeeksi usein neuvoja, vaan hätäisesti yritän väkisin itse ja jotain menee rikki tai teen homman muuten väärin

Mutta koskaan ei ole mäkätyksen tuntu. Siksi yritänkin skarpata näissä ja olen monissa jo onnistunutkin. Tuo kärsimättömyys-juttu on vaikein muuttaa.
 
vieras
- Tavaroiden jättämisestä minne sattuu
- miehen tavaroiden häviämisestä siivouksen jälkeen (kun olen sullonut kaikki epämääräiset lippuset js lappuset kaappiin)
- vetkuttelemisesta
- torkkuajastimen käytöstä silloin, kun herään ennen miestä aamulla
- kolistelusta ennen töihin lähtöä, jos mies vielä nukkumassa
- sanomalehden jättämisestä levälleen pitkin pöytiä

siinä muutamia...voisin ehkä joskus parantaa tapojani.
 
äh
Vaikea keksiä, vaikka tiedänkin että jostain se mäkättää toisinaan. Ehkä siitä, että en kuuntele sitä kun en nytkään muista mitä se on sanonut? :D

Ai niin ja se, että heitän vaan roskat roskikseen eli en survo niitä sinne ja tällä tavalla roskis tursuaa hyvin pian ja on muka täysi, vaikkei oikeasti olekaan. Ja sama juttu tyhjien muovipussien kanssa, heitän ne vain nopeasti kaappiin ja äkkiä ovi kiinni, niin että seuraavan kerran kun sen oven avaa niin väistämättä ne pussit tippuu sieltä lattialle.. tämä ärsyttää itseänikin kun ne pussit on siinä lattialla :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä laitan vessapaperi rullan hänen mielestään väärin päin(Mitä väliä sillä on? ) ja unohdan sulkea pesukoneista hanat(tämä muistuttelu on kyllä ihan aiheesta).. Tässä vain muutama mainitakseni..
Sillä on väliä miten päin se rulla on ;)
On, sen paperin pitää tulla sieltä päältä.:D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä laitan vessapaperi rullan hänen mielestään väärin päin(Mitä väliä sillä on? ) ja unohdan sulkea pesukoneista hanat(tämä muistuttelu on kyllä ihan aiheesta).. Tässä vain muutama mainitakseni..
Sillä on väliä miten päin se rulla on ;)
On, sen paperin pitää tulla sieltä päältä.:D
No sitä mieltä mun mieskin on.. Mä vaan laitan sen siihen niin päin kun sattuu menemään.. Kääntäkööt itse jos häiritsee.. :)
 

Yhteistyössä