Lispetti?

  • Viestiketjun aloittaja "Utelias ulla"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Utelias ulla";30013633]No panetko pahaksesi jos pyydän miehesi päiväkahvile? Ollaan tutustuttu työn puolesta ja kavereita ollaan. Mutta mielestäni molemminpuolista ihastusta on ilmassa.. :) Toivottavasti en erehdy henkilöstä, en ihan 100 % varma ole, mutta kuva jonka tämä mies näytti vaimostaan on ihan Lispetin näköinen ja vapaa suhde on kuulemma?![/QUOTE]

Tässä kaikkien todistajien läsnäollessa: Saat pyytää.:)

Ja jos ei oo mun mies niin kaipa se silti on ok, koska on vapaa suhde. Täytyy vain toivoa että tän miehen puolisokin tietää, että heillä on vapaa suhde.:D
 
Utelias Liisa
Ihailtavaa itsevarmuutta lispetti! Tiedätkö, jos miehesi on vaikka jossain treffeillä vai oletteko sopineet, ettei niistä puhuta.

Mä nimittäin sekoaisin, jos tietäisin mieheni olevan treffaamassa jotain toista naista. :)
 
[QUOTE="Utelias ulla";30013868]Ok, no kaipa se miehesi kertoo sulle jos lähtee mun kanssa treffeille. :D Eihän sitä tiedä edes lähteekö tai onko oikea hlö kyseessä.[/QUOTE]

On häntä moni yrittäny.:D
Ja jos minusta aika jättää ennenaikaisesti niin tossa oven takana on pitkä jono tulevia taloudenhoitajia, :)D) eli on mistä valita!:D
 
"Utelias ulla"
En minäkään siitä varma ole. Saattaa olla joku ihan eri tyyppikin. Se kuva vaan näytti samalle kuin Lispetin joku kuva minkä täällä olen nähnyt joskus ja sitten tuo vapaa suhde täsmää..
 
[QUOTE="Utelias ulla";30015434]Pyysin tekstarilla "päiväkahville" ja suostui. :eek: Saa nähdä mitä tästä seuraa.. :D Kerron avoimesti omista tunteistani, kun näemme, saa nähdä onko ne yksipuoliset..[/QUOTE]

Ei taida olla mun mies, mutta tuu kuitenkin kertomaan miten kävi.:D
 
vierailija
Yyveenä!
Ja vähän enemmän sisältöä hakemukseen, ei tuommoisen perusteella voi mitään valintaa tehdä.
Emmä ole tuossa jonossa. Ei persumielet kiinnosta. Oon enempi akateemisten perään.

Silti ihmettelen, että noi sun parisuhdekuviot kuulostaa vasemmistolaiselta suvakkifemakot, eikä konservatiivipersulta.

Itse olen siis sinunkin luokittelemana suvakkivassari. Mutta esim. parisuhdeasioissa olen huomattavasti konservatiivisempi.
 

Yhteistyössä