Lispetti! Kuka olit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27250199]On. Keittis kävi tarkistaa paikan päällä.[/QUOTE]

Oikeen "virallisesti" tarkasti sukupuolen, vai ainoastaan päällisin puolin? vaatetuksella voi aika paljon hämätä.

[QUOTE="vieras";27250232]Oikeen "virallisesti" tarkasti sukupuolen, vai ainoastaan päällisin puolin? vaatetuksella voi aika paljon hämätä.[/QUOTE]

ei ihan niin paljoa. |O

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27250193:
ei ole kukaan epäillyt asiaa aikoihin.
jotkut on kuvan nähneet, mutta eihän sekään aina riitä palstalle.

luku yö kiikarit jäi kaverin luo :).. Kuvassa oot päätön! Ehee ja viellä kerran eheee..Siis naurattaa! :). Vittu aika hyvä. en älynnyt eka kerran kun niin pieni kuva(Ei ollut silmälasit mukana)

[QUOTE="vieras";27250247]luku yö kiikarit jäi kaverin luo :).. Kuvassa oot päätön! Ehee ja viellä kerran eheee..Siis naurattaa! :). Vittu aika hyvä. en älynnyt eka kerran kun niin pieni kuva(Ei ollut silmälasit mukana)[/QUOTE]

kirjotteleisit joskus selvinpäin tänne palstalle niin saisit kaipaamaasi ymmärrystä.
näistä kun ei ota selvää hyvällä tahdollakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27250253:
kirjotteleisit joskus selvinpäin tänne palstalle niin saisit kaipaamaasi ymmärrystä.
näistä kun ei ota selvää hyvällä tahdollakaan.

en haluan ymmärrystä? Tiedän ja siks tykkään sinun tyylistä. miten sen sanos että ei menis utopiseks. vuosi 2006 kun itse astuin netin palstoille ja chättiin. Sain paskaa päälle enemmän kuin kukaan vois uskoa. Moni tappo netin takia itsensä tietämättä että joka kirjotus voi satuttaa! oen aikuinen ja paljon kokenut. se että haukutaan on se millä alistetaan!

[QUOTE="vieras";27250297]vaan huijari huijasit sitten huijaria! :).[/QUOTE]

jäin ihmettelemään? On sinussa ainakin sitä laspen omasuutta. se paistaa noista kirjotuksista. Itse ennemin olen lapsen omanen kuin aikuinen ja paskan tärkeä!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27250290:
jaa vielä nuori.
kiitos vaan. nyt on hyvä mennä nukkumaan. :laugh:

Et sellasta:)

Olipas omituinen ilta:D

Toivottavasti kaikki nyt kokee että ovat saaneet avautua kunnolla:)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27250326:
avautumista varten on tuo pitkä ketju.
joka tosin alkaa hyytymään pikkuhiljaa.

Ai missä...

Yhteistyössä