Lisäansioiden + ja -

Nyt listaan seuraavat ja kommentoikaa jos on korjattavaa tai lisättävää, nämä ovat omia mielipiteitäni seuraavista:

Herbalife
+ Hyviä ravitsevia tuotteita omaan käyttöön (ihan perus elintarvikkeita niinkuin soija ja hera onkin) auttaa jaksamaan ja pitää lihasmassaa yllä.
+ supervisorina ansaitsee 50% myynnistä (itse vain käytän 25% alennushintaan)
+kosmetiikka aivan loisto!!! käytän.

-Pidetään verkostohuijauksena
-Ihmiset ei vakuutu "oikea ruoka riittää"

Partylite
+ Kauniita ja laadukkaita, jokainen löytää oman suosikki tuoksunsa tai somisteen kotiinsa
+yhtiö kustantaa emännänlahjat
+yhtiö toimittaa tuotteet suoraan emännälle
+emäntä saa itse valita emännänlahjansa 20% hyvästä myynnistä

-kaupan hyllyt täynnä kynttilöitä ja somisteita
-kalliita
-kaikki asiakkaat ei siedä hajuja

Lingon&Blåbär
+ Laadukkaita merkkivaatteita
+kestäviä
+saa myytyä mm. huutonetissä käytetyt hyvään hintaan

-maksaa 3 kertaa enemmän kuin esim. h&m vaatteet
- Pienet markkinat (...?) Kun esittelyjä täytyy olla paljon, suhteessa kuluihin ja aloituskustannuksiin.
-Paljon roudattavaa
-aikuisten vaatteiden myynnistä jälleenmyyjä ei saa mitään (mutta toki ne on houkuttimena järkkäämään kutsuja kun emäntä saa ostettua alennuksella)

Tupperware
+ Laadukkaita tuotteita helpottamaan arjen ruuan laittoa ja ruokailua ja ruuan säilytystä
+ hyvät emännänlahjat
+hintansa väärtejä

-Paljon kutannettavaa emännänlahjat ja vieraslahjat maksetaan itse
-Haetaan tuotteet, pakataan, toimitetaan emännälle (kuluja tulee, jos on pitkät ajomatkat)
- Olen kuullut että joillakin joskus tökkii ryhmät ja että tiimistä lentää pihalle, jos ei pidä riittävästi esittelyjä

Oriflame

+kauneus illat missä saa kokeilla tuotteita
+Ihan kiva ideana...mutta
-kaikki ei usko laatuun, jos verrataan Sokoksen kosmetiikka merkkeihin.
-alvariinsa vaihtuvat kuvastot

Avon
+ Paljon tuotteita... Enemmän kuin Oriflamella
+vaan teineille (kuvasto on sen henkinen)
-en usko laatuun, halpiskamaa
-myös jatkuvasti vaihtuvat kuvastot

Amway

+sopii venäläisille (paljon venäläisiä menestyjiä)
- amwaysta ei tykätä, sitä on turha tyrkyttää
- pelkkää miinusta - rahat pois

Siinäpä niitä.


:LOL: :kieh: :flower: :'( B) :attn: :saint: :ashamed: :p \|O :$
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2007 klo 10:58 pömpöm kirjoitti:
Avon
+ Paljon tuotteita... Enemmän kuin Oriflamella
+vaan teineille (kuvasto on sen henkinen)
-en usko laatuun, halpiskamaa
-myös jatkuvasti vaihtuvat kuvastot

On aikuisillekin ja eikä miusta kuvasto näytä teiniltä.
Laatu on hyvää, 3 kk tyytyväisyystakuu sekä edullisia
kuvastoissa on hyvä puoli että aina tulee uutta myytäväksi asiakkaille, ei ala tökkimään

eikä kannata hutkia ennenaikaisesti jos ei ole kokeillut.

Omasta mielestäni Avon on paljon parempi kuin Oriflame ja moni sen asiakas onkin tullut asiakkaakseni ja liittynyt Avoniin.
 
hölmö hihhuli
"Omasta mielestäni Avon on paljon parempi kuin Oriflame ja moni sen asiakas onkin tullut asiakkaakseni ja liittynyt Avoniin. "

Juu tai sitten on käynyt niin, että ovat palaneet takaisin Oriflameen. ;) puhun siis vain omistani.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 22:50 hölmö hihhuli kirjoitti:
"Omasta mielestäni Avon on paljon parempi kuin Oriflame ja moni sen asiakas onkin tullut asiakkaakseni ja liittynyt Avoniin. "

Juu tai sitten on käynyt niin, että ovat palaneet takaisin Oriflameen. ;) puhun siis vain omistani.
Onneks miulla ei vielä ole niin käynyt. porukka on ihan hulluna Avoniin. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 10:22 Jaanuska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 22:50 hölmö hihhuli kirjoitti:
"Omasta mielestäni Avon on paljon parempi kuin Oriflame ja moni sen asiakas onkin tullut asiakkaakseni ja liittynyt Avoniin. "

Juu tai sitten on käynyt niin, että ovat palaneet takaisin Oriflameen. ;) puhun siis vain omistani.
Onneks miulla ei vielä ole niin käynyt. porukka on ihan hulluna Avoniin. :D
Minun asiakkaat siirtyi Oriflamesta Avoniin mutta nyt on palannut takasin Oriflamen tuotteisiin, minulle tietysti hyvä :D

Moni sano että se oli vain sitä alku huumaa ;) ja halus kokeilla uutta tuote sarjaa.
Varmasti monelle muullekkin viel käy samalla tavalla :)
 
hh harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 18:51 Nti Nokkonen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 10:22 Jaanuska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 22:50 hölmö hihhuli kirjoitti:
"Omasta mielestäni Avon on paljon parempi kuin Oriflame ja moni sen asiakas onkin tullut asiakkaakseni ja liittynyt Avoniin. "

Juu tai sitten on käynyt niin, että ovat palaneet takaisin Oriflameen. ;) puhun siis vain omistani.
Onneks miulla ei vielä ole niin käynyt. porukka on ihan hulluna Avoniin. :D
Minun asiakkaat siirtyi Oriflamesta Avoniin mutta nyt on palannut takasin Oriflamen tuotteisiin, minulle tietysti hyvä :D

Moni sano että se oli vain sitä alku huumaa ;) ja halus kokeilla uutta tuote sarjaa.
Varmasti monelle muullekkin viel käy samalla tavalla :)
Just näin. B)
 
Oriflame

+kauneus illat missä saa kokeilla tuotteita
+Ihan kiva ideana...mutta
-kaikki ei usko laatuun, jos verrataan Sokoksen kosmetiikka merkkeihin.
-alvariinsa vaihtuvat kuvastot


laatu on hyvä oriflamella...
ja vaihtuva kuvasto on parasta...niitä tuotteitahan voi tilata jos tietää tilausnumeron vaikka ne kuvastossa eivät olisikaan...
 
Yksi ystäväni on Mary Kay-konsultti ja hän tienaa ihan hyvin. Tuotteet tuntuvat tosi hyviltä, kun vertaa esim. Oriflamen tuotteisiin (ainakin minun iholla..), tuotteet ovat riittoisia ja ihonhoitotilaisuuksista hän on saanut hyvää palautetta.
 
Oletko mahdollisesti tutustunut esim. amwayn ihonhoito ja kosmetiikka tuotteisiin? Taikka aivan ihanaa pastakastikkeeseen ja pastaan, jota saat suoraan kotiin toimitettuna. Itse olen jonkun verran tutustunut ja esim. kosmetiikkaa en muuhun vaihtaisi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 10:31 Martta kirjoitti:
Yksi ystäväni on Mary Kay-konsultti ja hän tienaa ihan hyvin. Tuotteet tuntuvat tosi hyviltä, kun vertaa esim. Oriflamen tuotteisiin (ainakin minun iholla..), tuotteet ovat riittoisia ja ihonhoitotilaisuuksista hän on saanut hyvää palautetta.
Kyllähän ne on laadukkaita mutta on niilläkin hintaa.

Olisi ostannut sieltä puhdistus sarjan niin hinta oli 100e joten ei kiitos sellasille tuotteille kun hakvemmallakin saan melkein samanlaisia tuotteita.
 

Yhteistyössä